Gå til innhold

FU: Hva lukter du?


kie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest carlina

jeg lukter ikke så verst..deo:Herbina(lilla) Parfyme: fifth avenue(Eisabeth Arden) og softlan skylle middel!! =o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen parfyme, aldri, aldri - æsj. Uparfymert deodorant, bodylotion og håndkrem - en fiiiinere bodylotion m/litt duft (gave). Hårproduktene er nok med etpar muffens dufter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg lukter ikke så verst..deo:Herbina(lilla) Parfyme: fifth avenue(Eisabeth Arden) og softlan skylle middel!! =o)

For øyeblikket er det Jean Paul Gaultiér som står i skapet mitt, eu de parfum er det visst også. Deo er samme sort, men jeg veksler mellom den og Provencal Mimosa fra Jardins du Monde (Yves Rocher).

Og så går det med en daglig dose av Dove dusjcreme, Head and Shoulders, og Naturelle balsam (Lynghonning).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en haug av parfyme stående, men jeg hæler ikke å bruke dem. Får vondt i hodet av den intense lukten. Det er et par merker jeg kan bruke, men som regel gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle til å svare maling, for rommet jeg sitter i vil visst ikke slutte å lukte maling. Nå er det halvannen uke siden det ble ferdig.

Hva jeg lukter på kroppen? Litt svette og litt Sterilan Deo fra super'n akkurat nå. En knallvarm dag ute. Ikke noe fancy parfymer på meg om dagen, altså. Selv om jeg har opptil flere i baderomsskapet, så bruker jeg sjelden parfyme til hverdags.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deodorant: Dove.

Parfyme: Boucheron, jeg bruker både Eau de toilette og Eau de parfum.

Boucheron er en av mine favoritter også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (ikke undertegnet)

Jeg har en haug av parfyme stående, men jeg hæler ikke å bruke dem. Får vondt i hodet av den intense lukten. Det er et par merker jeg kan bruke, men som regel gidder jeg ikke.

Du, med den bodyen er sikkert deilig nok fra før :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daisy

DKNY deodorant og parfyme og Herbal Essences eller Define shampoo.

Men akkurat nå lukter jeg soppstuing og biff - gjett hva jeg har til middag i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...