Gå til innhold

FU: Hva lukter du?


kie

Anbefalte innlegg

Gjest Uglemor

Parfyme bruker jeg veeeldig sjelden, jeg orker ikke.... Det lukter så sterkt, blir så lei! Jeg har prøvd massevis av merker også, men det funker bare ikke.

Men jeg lukter godt likevel ;-)

Jeg syns det holder leeenge å bruke en lotion med god lukt, for tida er favoritten en fra Mexx.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lukter ikkeno, jeg! Bruker kun Sterilan 24H intensive Cotton deo. Parfyme og stinkende shampoer er bannlyst i vårt hjem, da både jeg og minstejenta er allergiske mot sterke dufter. :o)

Her i huset finnes ikke lotion, såpe, vaskemidler, skyllemidler eller shampoer med sterk lukt. Så slipper vi å bli tette av den grunn i hvertfall.

Selvsagt har det hendt at noen av husets tenåringer har prøvd seg, men vi merker det øyeblikkelig, så det har fort blitt slutt på denslags.

Hadde det vært opp til meg, hadde alt parfymert vært forbudt. ;o)

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå har jeg en Sterilan deo, orange tror jeg.

Parfymer har jeg en haug av. Favorittene er Gianfranco Ferre (selvfølgelig umulig å oppdrive i Europa), Samsara (MÅ være eau de parfum!), juleduften -98 fra Escada og Naomi Campbell. Men det er ikke ofte jeg bruker parfyme. Syns det lukter nok av håret mitt, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåler ikke parfyme og bruker derfor ikke det. Brukte deodorant når jeg var yngre, men har aldri lukta så svette som jeg gjorde da. Har ikke brukt deo på mange år nå for jeg tåler ikke det heller.

Vi bruker uparfymert vakemiddel og skylle middel siden ingen her i huset tåler parfymerte.

Har diverse parfymer i skapet, men lukta er ikke så god at jeg foretrekker den fremfor den dundrende huepina jeg får 2 sekunder etter at den er spraya på.

Vi lukter med andre ord bare av uparfymert såpe og slik mennesker skal lukte(heldigvis er jeg ikke plaget av svettelukt):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Dorothy Grey Spin Roll On, uparfymert.

Ellers dufter det som regel nok av dusjsåper & shampoo... mer enn nok!

Innimellom bruker jeg edt, og har en mengde forskjellige. Fikk Sans Sousis' Summer til bursda'n - den er frisk og fin.

Ellers varierer jeg med Flower by Kenzo, Paul Smith women og Giorgio Beverly Hills...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luktfri (?) deo fra BioTherm, sjeldent parfyme. Favorittene er lette, f.eks. Clinique's "Happy" eller Issey Miyake's "L'eau d'Issey", men jeg er også svak for Calvin Klein's "Contraditction".

Tipper jeg dufter svakt fra hårskummet (den nye Defineserien i dagligvarebutikkene) og kroppslotion fra BioTherm, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zuuul

Jeg lukter ikkeno, jeg! Bruker kun Sterilan 24H intensive Cotton deo. Parfyme og stinkende shampoer er bannlyst i vårt hjem, da både jeg og minstejenta er allergiske mot sterke dufter. :o)

Her i huset finnes ikke lotion, såpe, vaskemidler, skyllemidler eller shampoer med sterk lukt. Så slipper vi å bli tette av den grunn i hvertfall.

Selvsagt har det hendt at noen av husets tenåringer har prøvd seg, men vi merker det øyeblikkelig, så det har fort blitt slutt på denslags.

Hadde det vært opp til meg, hadde alt parfymert vært forbudt. ;o)

:o)

jeg lukter nøyaktig det samme som poetica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...