Gjest edda Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Hei og takk for svar ! Eg er forsatt plaga så mykje at eg går sykemeldt for tiden .. Plagene mine har eg hatt lenge (år)...slik som eg kjenner det :svir i nese og hals ,føler som deler av kjeven er låst, øreverk,tett nese føler som det er noko inni nesen ... Legen min har prøvd mange ting, men ingen ting hjelper.. Føler meg som en hypokonder :-) sjølv om eg veit at det er eg ikkje (for 8år siden hadde eg magesår uten å vere borte fra jobb en einaste dag, ikkje medan eg gikk på trippelkuren heller, med medisiner kvar andre time) Så kjære deg kvifor skal dette vere så vanskelig å finne ut av , har vert med tannlegen , sjekka kjeven ,tannstillinger osv alt ok, Det eg lurer på er om det kan vere noko ut av kjeven ved øret uten at dei ser dette på rønken og om det kan gi slimhinne plager ??? skal tilbake til legen min , og no er eg lei av å prøve ting som ikkje hjelper, har eg rett på å forlange ei sikkelig utgreining ..... Ei som er lei av å bruke dagen til verking og å kjempe for kvar dag med plagene. Takk fra ei som ønsker å bli seg sjølv att. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61010-%C3%B8reverk-tett-nese-og-svie-i-halsen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.