Gå til innhold

Hadde du hatt betenkeligheter?


Gjest Reisende Mack

Anbefalte innlegg

Gjest Reisende Mack

Min mann overrasket med bryllupsreise til det store utland. Hyggelig det, men jeg har jo flyskrekk ala Mette Marit: Nå har en venninne tilbudt meg to sobril, en til hver flyreise. Bestemor kom med to vival, slik at jeg slapp å engste meg unødig. Fra før har jeg bare tatt paracet.

Ikkkk!!! Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • rodell

    5

  • nick

    4

  • Sør

    3

  • gyrken

    2

Mest aktive i denne tråden

Hei,

Jeg ville kastet tablettene og meldt med på anti-flyskrekk-kurs! :-)

Du klarer det uten tabletter - helt sikkert!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg hadde ikke hatt betenkeligheter. Men hvis du ikke har prøvd Vival eller Sobril før, så burde du kanskje prøve en tablett hjemme først for å se hvordan de virker på deg. På meg er Sobril rene sovepillen. Jeg sovner som en stein.

Nils Håvard Dahl har forresten svart på ett lignende spørsmål inne på psykiatriforum for ikke lenge siden. Kanskje du finner det ved å bruke søk-funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reisende Mack

Nei, jeg hadde ikke hatt betenkeligheter. Men hvis du ikke har prøvd Vival eller Sobril før, så burde du kanskje prøve en tablett hjemme først for å se hvordan de virker på deg. På meg er Sobril rene sovepillen. Jeg sovner som en stein.

Nils Håvard Dahl har forresten svart på ett lignende spørsmål inne på psykiatriforum for ikke lenge siden. Kanskje du finner det ved å bruke søk-funksjonen.

Men jeg får da ikke søk funksjonen til å virke. Den finner ingen innlegg på grunn av oppdatering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reisende Mack

Hei,

Jeg ville kastet tablettene og meldt med på anti-flyskrekk-kurs! :-)

Du klarer det uten tabletter - helt sikkert!

Med vennlig hilsen

Takk for oppmuntringen;-)

E¤gentlig så tror jeg det selv også, men hva om jeg plutselig skulle miste beherskelsen og gå berserk i flyet. Er ikke typen til det men...

Har merket på innlandsturer at jeg er veldig anspent, og at en time er nok. Tenker derfor på hvordan det vil bli med flere timers reise. Jeg må vel slutte og tenke og heller glede meg over turen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg får da ikke søk funksjonen til å virke. Den finner ingen innlegg på grunn av oppdatering!

Får ikke kopiert linken, og er heller ikke sikker på om det var dette innlegget jeg tenkte på:

Sobril -elapela (2002.06.21 16:53)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke kopiert linken, og er heller ikke sikker på om det var dette innlegget jeg tenkte på:

Sobril -elapela (2002.06.21 16:53)

Nei, dette var det jeg tenkte på:

Flyskrekk De Luxe -Aina E (2002.06.15 12:55)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reisende Mack

Nei, dette var det jeg tenkte på:

Flyskrekk De Luxe -Aina E (2002.06.15 12:55)

Takker! Men jeg får ikke lest det! Får prøve siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Men jeg får ikke lest det! Får prøve siden!

Du må bla deg nedover i psykiatriforumet til du finner riktig innlegg (se på tid/dato). Jeg fikk ikke lagt inn noen link i innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntringen;-)

E¤gentlig så tror jeg det selv også, men hva om jeg plutselig skulle miste beherskelsen og gå berserk i flyet. Er ikke typen til det men...

Har merket på innlandsturer at jeg er veldig anspent, og at en time er nok. Tenker derfor på hvordan det vil bli med flere timers reise. Jeg må vel slutte og tenke og heller glede meg over turen!!

Hei,

Som en kollega sa: "A good take-off is anything that gets you in the air; a good landing is anything you can walk away from!" ;-)

Det hjelper kanskje ikke å minne deg på at det faktisk er større sjanse for at noe skal skje på vei til flyplassen enn på flyet?

Av alle millionene av mennesker som flyr er det nesten INGEN som "mister kontrollen" (slik du snakker om), og da er sjansen liten for at du skal gjøre det.

Nyt turen, ta med deg et kart og forsøk å følge med hvor dere flyr over, fortell flybetjeningen at du er redd, men forsøk "å snu" på tankegangen: se på det som en interessant opplevelse som man egentlig burde glede seg til!

Lykke til!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest flyskrekk?

Har du flyskrekk, så reiser du ikke!

Irriterer meg over folk som kommer ned fra en berg og dalbane og sier at: egentlig har jeg høydeskrekk, altså..

Jeg har flyskrekk, og kunne ikke drømme om å sette meg i et fly, uansett hvor mange Valium jeg kjørte i meg.

Likeledes har jeg høydeskrekk, og kjører aldri NOE på tivoli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du flyskrekk, så reiser du ikke!

Irriterer meg over folk som kommer ned fra en berg og dalbane og sier at: egentlig har jeg høydeskrekk, altså..

Jeg har flyskrekk, og kunne ikke drømme om å sette meg i et fly, uansett hvor mange Valium jeg kjørte i meg.

Likeledes har jeg høydeskrekk, og kjører aldri NOE på tivoli.

Det går an å vinne over seg sjøl vøttu! Kjempekjerring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...