Gå til innhold

Jeg har tidligere sagt her at...


SierDuDet

Anbefalte innlegg

...Jennifer Lopez er oppskrytt utseendemessig, men etter å ha sitti og sett på MTV store deler av natta, så trekker jeg delvis tilbake det.

Dvs, hadde man kappa av henne hue hadde hun vært nærmest perfekt. Problemet med hue hennes er at hun ser så jæææææævlig ut til å vite hvor deilig hun er, og det ødelegger hele gleden av å se på faenskapet. Det er også usjarmerende hvor ekstremt mye hun fokuserer på sin kropp og sine lepper i sine videoer.

Men tagbar er hun, i hvertfall om man halshugger henne.

Hadde jeg vært sammen med henne hadde jeg med andre ord foreslått en halshugging.

Jada, jeg kjeder meg på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest freak of nature

Man kan ikke nekte på at hun er vakker (både hode og kropp) - selv jeg som jente tør innrømme det..

Det eneste som irriterer meg med dama, er den forferdelige sangstemmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke nekte på at hun er vakker (både hode og kropp) - selv jeg som jente tør innrømme det..

Det eneste som irriterer meg med dama, er den forferdelige sangstemmen..

Mulig hun er vakker, men hennes innbilskhet gjør så man ikke lenger synes hun er vakker.

Sjarm gjør mennesker vakre, ikke at det lyser "se på meeeeeijjj.." på hele væremåten deres.

Ja, sangstemmen er selvsagt en helt annen diskusjon, men det gjelder vel så godt som de fleste kvinnelige musikere. De er horrible hele gjengen, og selv om de har en fin stemme fucker de opp med grusome rytmer og enda verre tekster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en film med henne og George Clooney her og dagen og jeg må ærlig innrømme at det var ikke henne jeg så mest på! :-) Men pen kropp det har hun!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun er vakker, men hennes innbilskhet gjør så man ikke lenger synes hun er vakker.

Sjarm gjør mennesker vakre, ikke at det lyser "se på meeeeeijjj.." på hele væremåten deres.

Ja, sangstemmen er selvsagt en helt annen diskusjon, men det gjelder vel så godt som de fleste kvinnelige musikere. De er horrible hele gjengen, og selv om de har en fin stemme fucker de opp med grusome rytmer og enda verre tekster.

Har de fleste kvinnelige musikere fæl stemme?

Du er jammen rar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig hun er vakker, men hennes innbilskhet gjør så man ikke lenger synes hun er vakker.

Sjarm gjør mennesker vakre, ikke at det lyser "se på meeeeeijjj.." på hele væremåten deres.

Ja, sangstemmen er selvsagt en helt annen diskusjon, men det gjelder vel så godt som de fleste kvinnelige musikere. De er horrible hele gjengen, og selv om de har en fin stemme fucker de opp med grusome rytmer og enda verre tekster.

Du høres faktisk ut som en fyr med litt innhold i toppen denne gangen. *applaus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er i det milde hjørnet i dag?

Jeg sitter på jobb, og han kontormannen rett foran meg er sur, og gidder ikke snakke med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter på jobb, og han kontormannen rett foran meg er sur, og gidder ikke snakke med meg.

Jeg surfer og tuller, fordi en klient ikke dukket opp. De andre har det travelt, jeg gidder ikke ta tak i haugen med papirarbeid, og gidder HVERTFALL ikke lese noen artikler for _morro skyld_...

Men gidder godt å herpe litt her, da.

Hmm, kanskje det kommer en ny klient nå klokka 11? *håpe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke mye pen dersom du ser henne uten sminke. I tillegg til halshugging, skal det høvles en del av den låvedøra hun sleper på før hun går inn i idealformen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig hun er vakker, men hennes innbilskhet gjør så man ikke lenger synes hun er vakker.

Sjarm gjør mennesker vakre, ikke at det lyser "se på meeeeeijjj.." på hele væremåten deres.

Ja, sangstemmen er selvsagt en helt annen diskusjon, men det gjelder vel så godt som de fleste kvinnelige musikere. De er horrible hele gjengen, og selv om de har en fin stemme fucker de opp med grusome rytmer og enda verre tekster.

Er uenig med deg SDD. Synes at "freak of nature"-plata til Anastasia er fin, ho med tatoveringer i Spice Girls har også ei bra plate, dessuten synes jeg at Alanis Morisett har mega-bra tekster. Ville du ha flere?

En ikke bra generalisering av kvinnelige artister synes jeg kler deg dårlig. Har blitt vandt til en mer fordomsfri holdning hos deg egentlig, selv om du kan utrykke deg om -tilfeller- i sterke ordelag.

mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke mye pen dersom du ser henne uten sminke. I tillegg til halshugging, skal det høvles en del av den låvedøra hun sleper på før hun går inn i idealformen min.

Shakira derimot, har jeg sansen for. Jeg liker naturlige blondiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest champagne

Jeg synes Jennifer er noe bortimot den perfekte kvinne, kun slått av Julia Roberts (kom til meg, Julia...)

og Catherine Zeta Jones (kom gjerne du også, Catherine, men kvitt deg med oldisen, han får ikke være med oss)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ganske hurpete ut, men hun er fin. Og låvedøra som nick snakker om under her synes jeg er flott. Jeg vil også ha sånn! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kødder du?

Shakira derimot, har jeg sansen for. Jeg liker naturlige blondiner.

Shakira er da ikke naturlig blond. Brunette som bare det hun. Håper virkelig du var ironisk her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de fleste kvinnelige musikere fæl stemme?

Du er jammen rar!

De fleste kvinnlige musikere er talentløse musikere. Deres image er bygget på en saftig kropp, sex, og en stemme som er mikset sammen i studio.

Jeg kan komme på ca to kvinner som kan lage musikk, som skriver musikken selv, og som til tross for dette klarer seg bra på verdensmarkedet. Disse er Dolores-dama i Cranberries, selv om også de har tapt seg de siste årene, og Alanis Morrisete, selv om jeg personlig synes at hennes syting om tidligere kjærester har dratt seg litt for langt ut. Men hennes første album er meget bra.

Ellers består kvinnlige musikere av bimboer, produsert av homser og MTV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er uenig med deg SDD. Synes at "freak of nature"-plata til Anastasia er fin, ho med tatoveringer i Spice Girls har også ei bra plate, dessuten synes jeg at Alanis Morisett har mega-bra tekster. Ville du ha flere?

En ikke bra generalisering av kvinnelige artister synes jeg kler deg dårlig. Har blitt vandt til en mer fordomsfri holdning hos deg egentlig, selv om du kan utrykke deg om -tilfeller- i sterke ordelag.

mvh.

Jeg er enig med deg når det gjelder Alanis Morrisete, og jeg kan til dels si meg enig når det gjelder denne Spice-dama du snakker om. Den eneste av disse girlsa som faktisk kunne synge.

Det er likevel ikke til å komme fra at hun ikke lager musikken sin selv (spice-dama, altså, alanis skrev jeg om under her..), og dama er direkte konstruert av plateselskaper. Slikt står det lite respekt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Jennifer er noe bortimot den perfekte kvinne, kun slått av Julia Roberts (kom til meg, Julia...)

og Catherine Zeta Jones (kom gjerne du også, Catherine, men kvitt deg med oldisen, han får ikke være med oss)

Jeg kan til en viss grad være enig med deg i at Julia er gunstig, men frøken Zeta Jones har jeg enda mindre til overs for enn Jennifer. Zeta har ikke bare en direkte hengslete og ugunstig kropp, men hun har det samme "se på meeeeeijjjjj.."-looket til Lopez.

Forskjellen på Julia Roberts og disse to andre damene her, er at Julia ikke er så ekstremt pen i utgangspunktet, men - i hvertfall på film (har ikke snakket med henne privat..) - så utstråler hun en helt syk sjarm, og det er det som gjør et menneske vakkert.

Lopez har en flott kropp, men er ekstremt usjarmerende og jeg liker henne virkelig ikke (som nevnt, med hue..).

Zeta har ingen av delene. Hun er ikke pen i ansiktet, hun har en ufin kropp, og hun har den samme innbilske holdningen til Lopez.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ganske hurpete ut, men hun er fin. Og låvedøra som nick snakker om under her synes jeg er flott. Jeg vil også ha sånn! :-)

Jeg har heller ikke noe i mot den låvedøra og kunne gjerne vært innom der en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...