Gå til innhold

Har hun grunn til å være sur?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Ikke stol hundre prosent på den vidunderlige (?) teknologien! ;o)

Sats heller på personlig initiativ. Ta en telefon, eller dra på besøk.

Jeg synes det blir feil når man får sms'er om slikt. Det er litt upersonlig og litt feigt. Man trenger ikke lenger å ha fysisk kontakt og det ødelegger ofte kommunikasjonen.

Personlig foretrekker jeg å ta slike saker 'face to face'. Da føler jeg at luften blir skikkelig renset.

Mobil kan være en velsignelse for noen, men ofte synes jeg den er mer en forbannelse.

;o)

Ja kanskje er jeg feig,og vil spare meg for diskusjon og krangling.

Det viktigste for meg er å formidle en ting,face to face eller sms spiller ingen rolle for meg,bare beskjeden kommer frem.Det har i allefall lettere for å bli sakelig når en sender skriftlig beskjed.

Jeg har opplevd at venninner har slengt på røret når de ikke er interessert i å høre noe.Eller gått.

Det er feigt.Ved å sende melding,har jo begge muligheten til å snakke for seg selv uten avbrytelse.

En fin teknologi spør du meg.

Jeg vet også at ved en evnt.samtale hadde det blitt diskusjon ut av det hele,og i allefall endt med uvennskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest musikera

Ikke skjønner jeg hva som er problemet. Dere kvinnfolk greier å lage problemer av ALT. Dette er så fjernt fra mannfolkverdenen som man omtrent kan komme. Gudskjelov at jeg ikke er født pikkløs!

nick, nick.... Du kan få sagt det. Jeg er rørende enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Ikke skjønner jeg hva som er problemet. Dere kvinnfolk greier å lage problemer av ALT. Dette er så fjernt fra mannfolkverdenen som man omtrent kan komme. Gudskjelov at jeg ikke er født pikkløs!

Det finnes massevis av mannlige kjerringer. De har bare mørkere stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...