Gå til innhold

Status UL. "SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS"


Gjest TK

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!!!!!!!!!

I dag var D-dagen kommet.

I dag skulle vi sjekke om det var liv. Og gjett om"SSS"

VI SKAL HA TRILLINGER.

3 bankende små hjerter som var 9.1 mm store alle sammen.

Jeg tror jeg skulle svime av.

Først dukket den ene ....så den andre og neimen en til...

Det er vist ett par eneggede tvillinger og en utenom.

Legen måtte hente en annen gynekolog for virkelig å være sikker!!!!!!!!

Jeg er helt sjokka,utmatta og kjempelykkelig selvfølgelig.

Etter 7 forsøk er det utrolig at man skal "slå til" med 3.

Nei nå må jeg legge meg litt her,er vanvittig trøtt om dagen.

Hilsen en glad TK.(7.0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Conzy

    1

  • agape

    1

  • Margreth

    1

  • tieto

    1

Mest aktive i denne tråden

Nei det er ikke mulig????? Utrooooolig morsomt! GRATULERER SÅ MASSE! Da fikk dere virkelig igjen for alt strevet deres!

Kos deg og ta deg en velfortjent hvil!

Mange klemmer fra kul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juli1

TK, dette er jo helt utrolig! Vet jo at trillingsvangerskap forekommer i forbindelse med prøverørsbehandling, men det er vel relativt sjelden?

Tenk å bli trebarnsmor etter syvende forsøk! Kan ikke tenke meg noen som fortjener det mer!

Gratulerer så mye, og lykke til med resten av svangerskapet!! Skjønner godt at du må legge deg litt! :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Det er bare helt utrolig, TK. Nå ligger alt til rette, og du kommer virkelig til å få en travel vinter!!!! Du gir håp til oss som har prøvd noen ganger og ikke lyktes. Jeg håper å følge i dine fotspor med din supermedisin (he-he) om ikke så altfor lenge. Dette var flott............

Trippel klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Domenicka

Snakk om uttelling :o) Dette var velfortjent etter så mange forsøk, og innsatsen din med røykeslutt. Strålende TK, nyt tiden du har foran deg og kos dere med de gode nyhetene!

Gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære TK :o))

Er det mulig!!??? Tenk at du skal ha trillinger! Det er jo helt utrolig :o))) G R A T U L E R E R ! ! !

Skjønner godt at du er trøtt for tiden ja;o))

Lykke lykke til videre med den voksende magen. Den kommer nok til å vokse fort med 3 inni der :o))

Stor gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Holdt på å dette i bakken av dette*s*, tenk trillinger da. Helt utrolig. Det var jo mer enn max. utelling (regner med at du fikk tilbakesatt 2 egg). Dette var gøy TK. Du må slappe av og kose deg masse. Det blir nok strevsomt nok når de kommer ut.

Lykke til og kos deg.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da helt fantastisk flott!!

Gratulerer så mye - og sov masse nå, for det kommer du til å trenge :-)

Lykke til i svangerskapet, gleder meg til å høre hvordan det går framover.

Mvh en som fikk 1 etter 5. ivf, og som synes det er aktivt nok *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hannemt

Hei TK!

Dette er jo bare helt utrolig! Tenk 3 stykker.... Dette må vel kunne kalles full uttelling og lønn for strevet.. Jeg ringer deg en dag.. ;-)))

(Må være noe som går... forrige uke kom det ei jente med jippimelding om tvillinger.... men tre, 3, ja det er ny rekord)

Klem og lykkeønskninger til dere alle FEM!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses!! Jeg må klype meg i armen for å være sikker på at jeg leste riktig.... Hva skal jeg si TK, annet enn: tregangertre hurra!!!

Gratulerer så masse!

Jeg har fulgt med deg fra du starta ditt første forsøk (tidligere Mathilde) og at du nå skulle lykkes så tredobbelt er helt utrolig!

Stell veeeeeeldig pent med deg selv, og sov det du makter!!!

Store gratulasjonsklemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det mest fantastiske jeg har hørt på veldig lenge. Hipp, hipp, og enda et hipp (for sistemann), hurra! Ta godt vare på deg selv og de tre små, og jeg ønsker deg all mulig lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alice in Wonderland

Gratulerer sååå mye!

dette gir jo oss andre prøvere nytt mot. Har hatt pause fra forumet noen uker, men slik lesning er jo kjempemoro.

Kan jeg spørre om du er en av de som har tatt refleksologi?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TK

TRILLINGER???? 3 stykker??? Å herregud! Helt utrolig :-) Skjønner du er sjokka ja ;-)

Hvor tok du forsøket ditt?

Lykke, lykke til!

Stor gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TK!!

Dette var litt av en gladmeldig ja!!! *G*A*T*U*L*E*R*E*R*

Vi har i allefall prøverørt paralellt en gang før, og jeg ble skikkelig glad nå når jeg leste innlegget ditt.

Lykke, lykke til i den spennende tiden fremover. Ta det rolig fremover, og du blir nok sykmeldt om ikke så altfor lenge regner jeg med. Så kos deg fremover, og lad opp batteriene til tiden som kommer!!

*JIPPI!!!*

Hilsen Clive og meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer sååå mye!

dette gir jo oss andre prøvere nytt mot. Har hatt pause fra forumet noen uker, men slik lesning er jo kjempemoro.

Kan jeg spørre om du er en av de som har tatt refleksologi?

Lykke til!

Hei. Tusen takk for lykkeønskninger.

Ja Gikk til Hannem i Larvik +

kutta ut røyken og her sitter jeg"SSS"

På de tre foregående forsøkene var det ingen tegn til eggfestelse,da tok jeg heller ingen reflexologi. Røykte i tillegg.

Prøv noe av dette du, er overbevisst at dette jo virkelig susen. Lykke lykke til til deg også.

Hilsen TK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg TK. Snakk om uttelling. Gratulerer så mye. :o)

Nå håper jeg at du tar det riktig med ro. Regner med at du blir sykemeldt snart og at alle tar godt vare på deg.

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katheinka

Kjære TK, dette er jo helt fantastisk, gratulerer! Unner dere det av hele mitt hjerte, det er flott å se at det går an å lykkes sånn til de grader etter så mange forsøk. Ta nå godt vare på deg selv og hvil masse!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 ganger 3 hurra for deg, TK! Helt utrolig - og fantastisk synes jeg dette er. Jeg tror nesten ikke jeg kan forestille meg hvordan du har det nå, men jeg vil ønske deg lykke til, av hele mitt hjerte!

Kos deg med magen, og sørg for å sove alt du kan fremover. Du må jo ha litt å gå på når karrieren som 3-barns-mor starter ut på nyåret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...