Gå til innhold

Status UL. "SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS"


Gjest TK

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Conzy

    1

  • agape

    1

  • Margreth

    1

  • tieto

    1

Mest aktive i denne tråden

Hei på deg TK.

Ser jeg tredobbelt eller???

Dette var jo litt av en nyhet!!! Også trillinger da...Jeg håper helsevesenet tar godt vare på deg framover og at du blir sykemeldt snart. Nå må du ta det veldig med ro og kose deg med de tre små. Dette er jo bare helt utrolig etter 7. forsøk...

Røykekuttet var nok veldig veldig lurt tror jeg og refleksologi like så!

Lykke lykke til TK, krysser allt for at dette går bra framover!

Klem fra (13+3) (med 1)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woaw !!!! Det får man si. Gratulerer så kjempemasse, og lykke til videre med voksende mage. Ta riktig godt vare på deg selv de neste månedene, så de tre vidundrene får en god og rolig start. Sørg for å ikke stresse eller mase med noe - bare nyt det.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å HJELPE MEG!!!! :o

Skjønner godt du er i gledessjokk, dette var litt av en melding å få på u.l.!

Ønsker deg all mulig lykke til videre, blir spennende og høre fra deg fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia TK!

Møtte en kommende

Møtte en entusiastisk kommende tante hoppende glad, med et gledelig budskap, på jobb i dag ;o))

Så morsomt å høre at dere venter trillinger!!!

Ja, når det først skulle klaffe på 7ènde forsøk, hvorfor ikke slå til med tre på èn gang.

Håper det går riktige veien med alle tre. Synes du er kjempeflink som har slutta å røyke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonyms

Hei TK!

Dette er jo bare helt utrolig! Tenk 3 stykker.... Dette må vel kunne kalles full uttelling og lønn for strevet.. Jeg ringer deg en dag.. ;-)))

(Må være noe som går... forrige uke kom det ei jente med jippimelding om tvillinger.... men tre, 3, ja det er ny rekord)

Klem og lykkeønskninger til dere alle FEM!!!

*Sniker meg innpå*

Bare synd du er så svindyr hanne :((ryktet går!).Om du halverte prisen ville flere hatt råd til behandling hos deg, og du ville tjent mere i.o.m. at du ville få mye større kundegruppe.

Samme behandling i Oslo har halv pris i forhold til din!

Nå synes sikkert slike som TK at det er verd alle penga og mere til(forde de ville betalt nesten *hvasomhelst* for og lykkes), men ikke alle har råd til det, selv om de synes det er verd all verdens penger.

Kansje noe og tenke på?..

Har nemlig hørt om mange som ikke har råd til behandling hos deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En fornøyd pasient :)

*Sniker meg innpå*

Bare synd du er så svindyr hanne :((ryktet går!).Om du halverte prisen ville flere hatt råd til behandling hos deg, og du ville tjent mere i.o.m. at du ville få mye større kundegruppe.

Samme behandling i Oslo har halv pris i forhold til din!

Nå synes sikkert slike som TK at det er verd alle penga og mere til(forde de ville betalt nesten *hvasomhelst* for og lykkes), men ikke alle har råd til det, selv om de synes det er verd all verdens penger.

Kansje noe og tenke på?..

Har nemlig hørt om mange som ikke har råd til behandling hos deg!

Ja, jeg kan være enig med deg i at det kan være dyrt med nærmere 500 for 1 (hel)time. MEN: Jeg tror den godeste damen holder på å jobbe seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En fornøyd pasient

Ja, jeg kan være enig med deg i at det kan være dyrt med nærmere 500 for 1 (hel)time. MEN: Jeg tror den godeste damen holder på å jobbe seg

Ja, jeg kan være enig med deg i at det kan være dyrt med nærmere 500 for 1 (hel)time. MEN: Jeg tror den godeste damen holder på å jobbe seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest En fornøyd pasient

Ja, jeg kan være enig med deg i at det kan være dyrt med nærmere 500 for 1 (hel)time. MEN: Jeg tror den godeste damen holder på å jobbe seg

Maskinen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pasienten prøver igjen

*Sniker meg innpå*

Bare synd du er så svindyr hanne :((ryktet går!).Om du halverte prisen ville flere hatt råd til behandling hos deg, og du ville tjent mere i.o.m. at du ville få mye større kundegruppe.

Samme behandling i Oslo har halv pris i forhold til din!

Nå synes sikkert slike som TK at det er verd alle penga og mere til(forde de ville betalt nesten *hvasomhelst* for og lykkes), men ikke alle har råd til det, selv om de synes det er verd all verdens penger.

Kansje noe og tenke på?..

Har nemlig hørt om mange som ikke har råd til behandling hos deg!

Ja, jeg kan være enig med deg i at det kan være dyrt med nærmere 500 for 1 (hel)time. MEN: Jeg tror den godeste damen holder på å jobbe seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer igjen TK. Tenk 3 små!!! Ja, dette har dere virkelig fortjent. Dette er vel lønn for strevet. Kos deg med magen din, for den vokser vel fort nå. Og hold oss informert.

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UTROLIG!!!!

Gartulerer masse! Du kommer til å bli så utrolig godt passet på i svangerskapet at du bare aner ikke, Dette kommer til å bli så moro! Masse hjelp og støtte og intens oppfølging får dere også.

Inne på www.snartmamma.com er det et tvillingforum med en eller to trillingravide. Gå dit!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TK

Det er lenge siden vi var på Knossos og jeg var 6 uker på vei. Endelig, endelig lykkes det for deg - og det til gangs! Så tok du alle tre med en gang. Det er helt utrolig, og veldig fortjent. Håper formen er bra, men regner med du tåler det meste nå!

Min Håvard fyller 1 år den 18.07, og er det største underet som har skjedd. Lykke til med den voksende magen. Snart er du ute og (eh) triller... hihi!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss og bevares! TRE stykker! Jeg tror du gjør rett i å hvile deg alt du kan nå, ja, for hvile blir det fint lite av neste år! *he-he*

Gosjameg...jeg får helt gåsehud på arma. Tre stykker?

Gratulerer så mye, og lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trillinger??!! Er du gal da menneske??!!:o))

Hva er det du har gjort med livmoren din da, har du montert fluepapir der inne eller... istedetfor teflon mener jeg... ;-))

Ønsker dere allverdens lykke til!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo heeelt vannvittige nyheter !!!! Kan liksom ikke tro det er sant. Og jeg som ikke tror det er sant at vi skal ha tvillinger !!! Så kommer du med TRILLINGER !!!! Oi oi oi, TK, dette var moro.

Kan ikke annet enn å gratulerer deg så mye så mye, og krysse fingre og tær for at alt forløper seg slik det skal:-)

Hvordan går det forresten med symptomene??? Hos meg er det nå kun at jeg er veldig hormonell (litt deprimert faktisk), og mykje trøtt og slapp. Ømme bryster har nesten forsvunnet allerede. I tillegg er jeg ekstremt sulten - jeg MÅ ha mat omtrent hver 2.3 time for ellers blir jeg kvalm og uvel. Denne apetitten kan også ha en sammenheng med at jeg også slutta å røyke. Har lagt på meg litt allerede, og den harde utstående magen vet jeg ikke om skyldes tvillingene eller maten - satser på at det er kombinasjon :-)

Håper vi snakkes her inne regelmessig fremover. Jeg er stort sett inne hver dag, ihvertfall i ukene, jeg er sykemeldt for tiden (hva med deg), men har tenkt å begynne å arbeid igjen etter ferien.

Igjen - gratulerer sååå mye,, vi snakkes :-)

Koooz fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, det må jeg si, dere gjør det jammen skikkelig når dere først gjør det! :-)

Gratulerer så mye fra en annen samfylking! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...