Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Ja, det nærmer seg torsdag - gleder meg. Jeg ville bare si at jeg tar med meg en venninne som ikke aner noe om DOL eller noe som helst. Hun har ei lita IVF jente, men er fremdeles ufb fordi hun ikke kan få nr. 2 av ulike årsaker. Kjempegrei jente. Jeg har tenkt å instruere henne i bruken av DOL snart...... Kan være greit å snakke litt med deg også ang. adopsjon - dere er jo nesten i samme båt....

Håper det er OK!

Ellers har jeg det bra, setter 5. sprøyte i morgen og regner med at jeg rekker torsdag 4. juli. Har jo aldri tatt mindre enn 12 sprøyter og da skal jeg sette EL lørdag kveld.

Vi snakkes. Var det kjekt i Stockholm (for det var dit du var nå nettopp, ikke sant?)

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61366-til-yogi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt fint å ta med henne. Bare koselige å jabbe med andre potensielle adopsjonssøkere. Da blir vi syv på torsdag. Håper at ingen melder forfall.

Stockholm er en flott by som bare kan anbefales. Vi hadde flotte dager der borte med stort sett ok vær. Vi har vært der før, og jeg reiser gjerne tilbake.

Synes nettopp at du startet med sprayen jeg. Tiden flyr, men jeg regner med at for deg kan den ikke gå fort nok nå.

Må innrømme at jeg misunner deg ferien din nå. Kunne godt ha tenkt meg å være lærer om sommeren. :o)

Snakkes.

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61366-til-yogi/#findComment-267703
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...