Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Går så tregt her at det er til å bli gal av:( Svar til meg funksjonen er helt håpløs:(

Men ja du leste riktig, jeg trena så svetten silte*s*

Men sa aldri hva jeg trente med*s* Vi var på hytta og jeg bar to toms åtte og to toms fire ned bratte bakker til trappen vi skal lage ned til stranden. Også klippet jeg gress i oppover og nedoverbakker, det var tungt*usj* Kjenner det i hver eneste muskel i kroppen nå som jeg har satt meg.

Da vi skulle dra ble vi overrasket av et skikkelig uvær:o) Eller overasket ble vi vel ikke for vi skjønte det kom, derfor vi sluttet av å kom oss hjem. Men det lyna, tordna,regna og hagla. Ble gjennomvåt og kald. Måtte drasse med meg en motorsag og gressklippern til bilen og du kan tro det var tungt. Da sambo ga meg nøkklene til bilen å sa spring å få ungene inn under tak fikk jeg blodsmak i kjeften. Hehe...klarte bare å springe noen meter før jeg måtte stoppe å hive etter pusten*s*

Oj for en lang avhandling dette ble da. Men nå skal jeg i alle fall gå inn en tur på disse tegnesidene, er på msn om du kommer online.Rop på meg der*s*

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61423-lillelurveno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...