Gå til innhold

jo eldre man blir, desto verre er det å være fyllesjuk?


Jane

Anbefalte innlegg

Er det sånn det er for folk flest, eller er det bare jeg som tåler mindre og mindre?

Var i lystig lag i går...ja, på en helt vanlig torsdag...og nå sitter jeg her og skjelver. Er det det som kalles fyllenerver? Dette blir jo bare verre og verre, desto eldre jeg blir. I gamledager ble jeg aldri fyllesjuk. Nå dør jeg jo nesten dagen etterpå. *stønn* Og hvorfor våkner jeg så tidlig, når jeg kan ligge og sove i hele dag?

Jeg heller innpå med masse vann...det bruker å hjelpe litt. Har du noen gode råd mot fyllesjuka, så tar jeg gjerne i mot...men jeg reparerer ikke med øl ass. *jækk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Jane

    13

  • livato

    5

  • shandy

    3

  • favn

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest ikke undertegnet

Det beste er å bli voksen og da kan man ha det gøy uten å drikke. Så mitt beste råd, slå deg løs uten alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å bli voksen og da kan man ha det gøy uten å drikke. Så mitt beste råd, slå deg løs uten alkohol.

Javel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det beste er å bli voksen og da kan man ha det gøy uten å drikke. Så mitt beste råd, slå deg løs uten alkohol.

Må man absolutt ha det så gøy, fordi om man drikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å spise. Jeg får dilla på kjøttmat dagen derpå.

Et tips jeg har fått fra noen er å spise brødskive med salami og drikke et glass melk. Ellers så hjelper det å spise før man legger seg. Noe annet råd har jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har mer med hvor ofte man drikker å gjøre faktisk. Jeg blir ihvertfall veldig fyllesjuk når jeg nesten aldri drikker, mens jeg fungerer helt fint dagen derpå i perioder hvor jeg drikker mye. Så jeg for min del prøver å ha et jevnt høyt forbruk av alkohol. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har mer med hvor ofte man drikker å gjøre faktisk. Jeg blir ihvertfall veldig fyllesjuk når jeg nesten aldri drikker, mens jeg fungerer helt fint dagen derpå i perioder hvor jeg drikker mye. Så jeg for min del prøver å ha et jevnt høyt forbruk av alkohol. :-)

Du er så luuuur du, gyrken. Men jeg synes det er så vanskelig å la være å røyke når jeg drikker. Har du noen tips for det også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det har mer med hvor ofte man drikker å gjøre faktisk. Jeg blir ihvertfall veldig fyllesjuk når jeg nesten aldri drikker, mens jeg fungerer helt fint dagen derpå i perioder hvor jeg drikker mye. Så jeg for min del prøver å ha et jevnt høyt forbruk av alkohol. :-)

*hehe* Ja, det er kanskje noe med det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er å bli voksen og da kan man ha det gøy uten å drikke. Så mitt beste råd, slå deg løs uten alkohol.

Men det rådet er vel litt sent nå.

Dessuten er for mye av det gode galt og for lite. Sånne treiginger som sitter klin edru på fest, er det gørreste jeg vet. Har det gøy på andres bekostning i ukesvis etterpå osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å spise. Jeg får dilla på kjøttmat dagen derpå.

Et tips jeg har fått fra noen er å spise brødskive med salami og drikke et glass melk. Ellers så hjelper det å spise før man legger seg. Noe annet råd har jeg ikke.

Jeg får prøve å tvinge i meg ei brødskive med salami da....jeg er ikke så veldig lysten på det men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her på jobben er ALLE enige med deg. (selvsagt)

Det forundrer meg ikke at kollegene dine er enig med meg, livato. Det er sånn det _skal_ være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det rådet er vel litt sent nå.

Dessuten er for mye av det gode galt og for lite. Sånne treiginger som sitter klin edru på fest, er det gørreste jeg vet. Har det gøy på andres bekostning i ukesvis etterpå osv.

Det er jeg enig med deg i, shandy. Jeg kjenner sjøl ei sånn ei som "har blitt voksen"...altså, hun har det gøy (tror hun) uten alkohyler. Herregud for en festbrems.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det forundrer meg ikke at kollegene dine er enig med meg, livato. Det er sånn det _skal_ være.

Ja, men de vet ikke hva de har i vente. De er yngre enn meg (og nesten alle er yngre enn deg) hele gjengen her idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så luuuur du, gyrken. Men jeg synes det er så vanskelig å la være å røyke når jeg drikker. Har du noen tips for det også?

Jada. Du forteller selvsagt alle rundt deg at du har sluttet og du smører på tjukt med utsagn som: "Jeg skal ALDRI mer begynne" og "Røyk er lavstatus"..

Hvis du fremdeles tør å sprekke etter det, da er du tøffere enn meg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du kjerringa til Tarzan:-))

Jeg er i alle fall som deg, blir sykere når jeg har blitt eldre. Men det kommer nok av at jeg drikker sjeldnere. Jeg drikker nesten ikke og har ikke vært full på ca. 12 år, selv om jeg drikker det meste, så jeg er måteholden. Orker ikke å drikke meg full lenger.

Så jeg er nok ute av trening.

Det er nok her det ligger, ofte drikker enn mindre når enn blir eldre.

Men, så veldig synd på deg synes jeg ikke da...*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Det er jeg enig med deg i, shandy. Jeg kjenner sjøl ei sånn ei som "har blitt voksen"...altså, hun har det gøy (tror hun) uten alkohyler. Herregud for en festbrems.

Jeg kan ha det gøy uten å ruse meg og er jeg på en fest er jeg der for min del. Da er det viktig for meg å ha det gøy. Dere virker misunnelige (og kjempebarnslige) på personer som meg, som kan ha det kjempegøy uten alkohol og kan vokne glad og fonøyd dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...