Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg lurer på akkurat det samme.jeg fikk på volvat beskjed om å vente med testen til 14 dager etter innsetting. Ettersom jeg skjønner er dette litt forskjellig fra sted til sted? har kjempelyst til å teste NÅ men er redd for å få to blå som er der på grunn av profasien og ikke på grunn av babyen..... Kom med gode tips da dere!!!!!

Gjest Domenicka

Heisan!

Jeg er kommet akkurat like langt som tre og har foreløpig ikke fått den store skjelven. (relativt vanskelig å håndtere innimellom, men.....)

Hvilke symptomer merker dere?

Jeg har ikke fullt så ømme pupper mer, men har fått vondt i korsryggen og mye sting i underlivet. Dessuten får jeg helt

Hei,

Pga. Profasien må det gå minst 14 dager før man kan stole på en graviditetstest. For min egen del ville jeg aldri tatt en test før det. Tenk å få to blå som ikke er to blå... Etter mine forsøk har jeg alltid tatt blodprøve (hcg) 12-13 dager etter innsetting, og ventet til det. Men det er en pine....

Annonse

Hei kjære, dette skal gå så bra! Vi ble forresten foreldre den 17. juni, våre to piker kom da fire uker for tidlig, mne alt er gått så bra.

Lykke lykke til!

Kjempestor klem fra en trett og glad

Hei ich

Jeg så ikke dette innlegget ditt før ETTER at jeg hadde sendt til deg. Så hyggelig med en hilsen fra deg.

Jeg har "lett" etter deg nå mens du har vært borte i noen uker. Jeg "fant" info om deg inne på barnimagen sine chattesider (tror jeg) og der stod at du hadde fått jentene og at alt var vel.

Ønsker dere alt godt nå fremover.

Og ja, vi er spente. Denne gangen har det vært en større følelsesmessig påkjenning. Kan ikke vente til onsdag den 03.07!

Hadet fint!

Klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...