sats Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Hei på deg! Ser i et av innleggene at du ikke regner med at noen av fryseeggene dine vil overleve. Klart de skal!!!! Hvor mange frøs du ned i vinter? Ja, enig med deg i at Stockholm er en flott by, jeg var der i november 2000 med lærerkollegiet på såkalt "studietur". Det ble en fuktig tur kan man si, og med øs pøs regnvær så har jeg ikke fått hele oversikten over byen. Reiser dit på bonuspoeng (stort sett spart opp på Københavnturene våre) med en venninne dit den 31. oktober i år. Så du får bare anbefale steder som er verdt et besøk!!!! Skal til dr. Bergh på UL førstkommende tirsdag, braut i Sandnes har ferie. Er han OK, eller? Vi snakkes (og sees den 4.) Mange klemmer fra 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61518-til-yogi-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 28. juni 2002 Del Skrevet 28. juni 2002 Bergh har jeg bare hørt positivt om, men har aldri truffet ham selv. Han skal jo være spesialisten i Stavanger, så du er nok i trygge hender. Det er mye fint å se i Stockholm, men siden vi la opp reisen vår etter ei lita på 2 1/2 år, så spørs det vel om jeg kan anbefale noe for to damer på ordentlig jentetur. ) Hvis du er litt interessert i historie, er Wasa museumet å anbefale. Ellers så er det jo Gamla Staden da. Stockholm må en mest finne litt ut av selv. Det er uansett en veldig fin by og jeg misunner deg nesten å reise på jentetur dit i høst. Hvorfor jeg ikke tror på de fem nedfryste i Bergen? Akkurat nå tar jeg alt det negative på forskudd så får jeg heller bli positivt overrasket. Jeg er normalt ikke en negativ person, men vond erfaring er vanskelig å vende. Håper selvfølgelig at det går bra, men tenker egentlig veldig lite på det. Frysforsøket opptar tankene mine forsvinnende lite for tiden. Ha en fin helg, hvis vi ikke treffes her i løpet av helgen. ) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/61518-til-yogi-igjen/#findComment-268105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.