Gå til innhold

Kan du gå inn på dette nettstedet, tillegg


bodilb

Anbefalte innlegg

Denne nye versjonen av forumet kutter bort nesten hele innlegget mitt hvis jeg velger endre innlegg og deretter sender det !!

Men:

Så jeg må sette inn meta-informasjon i alle sider, ikke bare forsiden?

Hvorfor bør jeg låse undersidene? Og hvordan gjør jeg det eventuelt?

Takk for svar, Vincent, men du tar feil hvis du tror dette var noen enkel en-dags-jobb :-)

Med vennlig hilsen

Meta: Ja. Det bør du. På alle.

"Låse" fremes? Lett sak med framejammer (for DW) eller jeg kan sende deg en kode.

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meta: Ja. Det bør du. På alle.

"Låse" fremes? Lett sak med framejammer (for DW) eller jeg kan sende deg en kode.

[email protected]

Samme metatager på alle sidene også, da? Eller gjelder det kun dersom man ønsker ulike trefford på de forskjellige sidene?

*suger til seg kunnskap*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meta: Ja. Det bør du. På alle.

"Låse" fremes? Lett sak med framejammer (for DW) eller jeg kan sende deg en kode.

[email protected]

Jeg forstår ikke hensikten med å ha meta på alle sidene.

Og jeg skjønner heller ikke hvorfor låse, bortsett fra at man får jo bare opp den ene rammesida man ber om i nytt vindu, ikke hele ramma.

Men takk for svar i alle fall :-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke hensikten med å ha meta på alle sidene.

Og jeg skjønner heller ikke hvorfor låse, bortsett fra at man får jo bare opp den ene rammesida man ber om i nytt vindu, ikke hele ramma.

Men takk for svar i alle fall :-)

mvh

Hensikten med å låse frames sidene er åpenbar.

Ved indexering i søkemotorer vil du ofte kun få opp en link til en av de underliggende sidene - f.eks. domene.com/om_oss.html og ikke til domene.com/index.html.

Da er jo nettstedet lite verdt hvis du ikke sørger for at hele framessettet vises.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hensikten med å låse frames sidene er åpenbar.

Ved indexering i søkemotorer vil du ofte kun få opp en link til en av de underliggende sidene - f.eks. domene.com/om_oss.html og ikke til domene.com/index.html.

Da er jo nettstedet lite verdt hvis du ikke sørger for at hele framessettet vises.

Nå skjønte jeg det.

Mange takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...