Gå til innhold

Ka synes dokker? E det panisk? Skyyyyn dokk å svar. Kort tid igjæn...


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

E det tægn på panikkalder, om ei på 33 tar piercing i øyenbrynet?

Æ har såååååå løst, det hadde kledt mæ og mine klær, stil etc. men e æ førr gamel?

De stæng om 2,5 tima. Svar da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Knis*

Og hva ler liksom du av? At jeg er i dårlig humør idag, kanskje? At jeg sitter her og egentlig skal glede meg til å gå på fest, men helst vil krype under dyna? At jeg føler meg ensom og forlatt fordi jeg har sendt helten avgårde på fisketur langt i gokk? Hæ? Hæ? Jeg bare spør, jeg assa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Og hva ler liksom du av? At jeg er i dårlig humør idag, kanskje? At jeg sitter her og egentlig skal glede meg til å gå på fest, men helst vil krype under dyna? At jeg føler meg ensom og forlatt fordi jeg har sendt helten avgårde på fisketur langt i gokk? Hæ? Hæ? Jeg bare spør, jeg assa.

Jepp! Jeg ler av alt det der, pluss enda litt til. Vedder på at helten kommer hjem med pierca øyenbryn og ei gjedde tatovert på overarmen. Det pleier å gå sånn når gutta er på fisketur, he he.

*Dukker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For gammel? Hva er det for noe sprøyt? Har du gjort det nå eller?

Tenk å tenke sånne tanker....... *snøft* Da bliiiir man gammel, når man begynner å tenke sånn. Nei tenk, jeg synes jeg er for ung for sånt, og jeg venter til 40 års dagen min eller noe, før jeg tar en piercing der. Da får jeg tid til å spare opp til det også. Det er altfor dyrt.

VEEEEEEEL!! Har du gjort det eller????????? *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Panisk? Nei. For gammel? Nei.Pent? Nei. Omtrent like ille som tatoveringer vil jeg si.

Burde jeg ha holdt kjeft? Muligens.

Gjorde du det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piercing på gamle kjerringer som deg, lurva, ser noe helt utrolig teit ut. Ei venninne på hele _34_ år har piercinger både i hue og ræva...jeg har selvfølgelig sagt til henne hva jeg mener om saken, men hun bare ler, og sier at det skal jeg bare drite i. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er nok for seint, men jeg synes ikke piercing i øyenbrynet er noe fint. Men en bittebitteliten diamant i nesevingen (eller hva det heter) er tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piercing på gamle kjerringer som deg, lurva, ser noe helt utrolig teit ut. Ei venninne på hele _34_ år har piercinger både i hue og ræva...jeg har selvfølgelig sagt til henne hva jeg mener om saken, men hun bare ler, og sier at det skal jeg bare drite i. ;-)

Hva har hun sagt om den strikka genseren din med perleproderier ? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sissik

Det er vel OK så lenge du er slank,fancy og ser ung ut for alderen.Men ikke dersom du er feit, da ser det bare dumt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Jeg ler av alt det der, pluss enda litt til. Vedder på at helten kommer hjem med pierca øyenbryn og ei gjedde tatovert på overarmen. Det pleier å gå sånn når gutta er på fisketur, he he.

*Dukker*

*fnys* Tom melding, du liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er nok for seint, men jeg synes ikke piercing i øyenbrynet er noe fint. Men en bittebitteliten diamant i nesevingen (eller hva det heter) er tøft.

Enig med du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...