Gå til innhold

Ka synes dokker? E det panisk? Skyyyyn dokk å svar. Kort tid igjæn...


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På sms, ditt surrehue! Ikke her.

*ler*

Er helten kommet hjem? Fin gjedde?

Sms, dol - what's the difference sier nå jeg bare. :-P Skulle minst tro jeg hadde pms.

Nei, han er ikke kommet hjem ennå, kommer ikveld en gang. Noe fisk kommer han ikke til å ha med, for han skal ta toget. Greit alibi han fiksa seg der, gitt.

Skulle sove lenge, for jeg har barnefri og tok en aldri så liten fest igår... - og så ringte brodern FØR klokka ti!!!! Og jeg klarer ikke sovne igjen etter å ha blitt vekket sånn. *snøft*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Sms, dol - what's the difference sier nå jeg bare. :-P Skulle minst tro jeg hadde pms.

Nei, han er ikke kommet hjem ennå, kommer ikveld en gang. Noe fisk kommer han ikke til å ha med, for han skal ta toget. Greit alibi han fiksa seg der, gitt.

Skulle sove lenge, for jeg har barnefri og tok en aldri så liten fest igår... - og så ringte brodern FØR klokka ti!!!! Og jeg klarer ikke sovne igjen etter å ha blitt vekket sånn. *snøft*

Det er ofte sånn med den fyllesøvnen, inni hodet er det fremdeles full fest og da sover man ikke dypt nok. Sånn er det vettu, nanna. ;-)

Reiser tilbake til villmarkslivet i morgen. Det skal vissnok regne hele uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte sånn med den fyllesøvnen, inni hodet er det fremdeles full fest og da sover man ikke dypt nok. Sånn er det vettu, nanna. ;-)

Reiser tilbake til villmarkslivet i morgen. Det skal vissnok regne hele uka.

Hehe - god tur, da. Det trenger du nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hehe - god tur, da. Det trenger du nok.

Tænkju.

Får jeg hamstra inn noen nye batterier til tetrisen, så kan det være jeg overlever.

Brasil vant! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...