Gå til innhold

ich har fått barna sine!


ich

Anbefalte innlegg

Hei alle!

Våre to små piker kom til verden mandag 17. juni å "natur-måten". Vi er stadig fullstendig i ørska, og kan joikke tro deter sant at disse to miniatyrene er barna våre. fire uker for tidlig, men alt er veldig bra.

Pikene er, for dere som ikke kjenner oss, resultat av mange forsøk, og nå sist et frossen isci forsøk.

Akkurat nå kom mannen min ut av barnerommet, leende: "he he, det er TO stykker!"

Utrolig.

Dette går!

Stor glad og meget trett klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ich! Gratulerer så mye med barna! Hva skal de hete? Du, din luring - du har jo tjuvstarta!!! Her går jo jeg og venter, og venter...puh! Tror vi hadde samme termindato, tilogmed :) Lykke til videre... Hilsen snaaaaart fødeklar dimi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Hei på deg!

Gratulerer så masse med de to gulljentene. Du gir oss som strever håp så det suser. Kos dere videre med de to små snuppene deres.

Mange klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ich!!!

GRATULERER MED JENTENE.

Det må vel være herlig å endelig være i mål.

Lykke til iallefall du får vel nok å gjøre fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære ich,

G R A T U L E R E R ! ! ! !

tenk at nå er jentene deres kommet :o)) Jeg har fulgt med deg hele veien, helt fra dere reiste til DK for frysforsøket!

Nå må dere bare kose dere og nyte at dere er blitt en familie!!

Stooooor gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

julestjerne

Heisan!

Gratulerer masse masse med jentene, så fantastisk nyhet at alt går bra ;-)

Våre ivf-tvillinger runder snart 7 måneder --

henger meg på at dere har travle tider i møte, men bare SÅ mye moro og kos, også! God sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER, dette var virkelig koselige nyheter.

Kos dere max, det har dere virkelig fortjent.Vi kommer etter i midten av januar.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med de to små pikene. Kos deg når virkelig framover og pass på at du selv får nok med søvn og ro. La huset flyte. :o)

Gratulasjonsklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk!:-))

Jeg har forresten også en tvillingsøster. Vi er 2-eggete tvillinger, som jeg går ut fra at dine er også. Det kan absolutt anbefales!:-)

Lykke til som 2-barnsmor fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katheinka

Gratulerer så masse, Ich! Kos dere med småjentene, må være deilig å være i mål (i mål? det er vel forresten nå det begynner...)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...