Gå til innhold

ich har fått barna sine!


ich

Anbefalte innlegg

GRATULERER!!!

Klem fra

Gratulerer SÅ mye.

Kos deg med jentene. Du har vel hört.....

En er som ingen og to er som ti.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg leste mer detaljert info på snartmamma.com, og fint å høre at alt gikk bra med deg og barna og mannen.

Det bare MÅ lykkes med mennesker som er så positive og "myke" som deg. Jeg unner dere alle en fantastisk fremtid og måtte dere kooooose dere masse i den nye og spennende barseltiden.

Håper å høre mer fra deg :-)

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse ! Kos dere alle 4. Hvis dere synes det er tøft innimellom, så trøst dere med at det er tøffest i starten. Etter 3 måneder blir det bare bedre og bedre.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig deilig :-) Gratulere så mye til dere begge!!! Kos dere med de to gullene deres :-)

Klem fra

Gratulerer så mye ich!!

Synes å huske navnet ditt ja,fikk selv Ivf.tvillinger i desember og har en fryseprins på tre i tillegg.Har noen meget hektiske dager med søskensjalusi og trass,men,men det går seg nok til:-)

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!!

Gratulere så mye!!

Tenk for en herlig sommer som nå ligger foran dere. To små sjeler skal snu oppned på livet deres for all fremtid. Kos dere masse!! Jeg får nesten litt tårer i øynene jeg.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!

Godt å høre at du endelig er i mål. Hva blir navnene?

Vi fikk også egg i fryseren denne gangen, og fleiper oss imellom om at Isidor, Isabell og Iris ligger og venter på oss til høsten.

Oppløftende å lese om deg, du gir håp om at det kan lykkes for oss også.

Dere må ha lykke, lykke til fremover. Kos dere og nyt tiden!

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...