Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. vet ikke helt under hvilket forum dette tilhører, men prøver meg her. Jeg og min mann har prøvd å få barn det siste året. Året før der igjen gikk jeg på p-piller. Jeg får ikke orgasme under samleie, hvis det begynner å bygge seg opp for meg og det går for han, så er det over for begges del. nytter ikke å begynne på nytt igjen.

Vi var inne på tanken at det muligens kan være årsaken til at jeg ikke blir gravid. Jeg er oxo ganske tynn av meg, er laget slik fra naturens side, og har et problem når det gjelder å gå opp i vekt, jeg får det ikke til! Er 26 år og bekymret. er det noen som vet litt om dette og kan svare meg??

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61752-problemer-med-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...