Gå til innhold

"Klasse/Kaste-inndelinger"?

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvordan jeg skal få forklart hva jeg mener.. men dette har jeg grublet mye over.. en venn av meg fortalte meg en gang at jeg måtte slutte å forelske meg i gutter som var "over" min "standard".. Nå går jeg rundt og tenker på dette.. og lurer på om jeg må "nøye meg" med noen jeg egentlig ikke liker så godt.. bare fordi jeg ikke er bedre selv liksom. Dette ble veldig rotete.. men jeg føler denne saken som veldig uklar også.. er det sånn at folk flest tar til takke med folk i sin egen "kaste"? For min del er det ikke akkurat snakk om kjendisforelskelser.. men kun i noe jeg mener er normale gutter.. men som da altså er for gode for meg.. er litt oppgitt nå..

Mvh

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62105-klassekaste-inndelinger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vel en vanlig tanke at man finner en partner på "sitt eget nivå" når det gjelder intelligens, utseende, ferdigheter o.l.

Men det er jo slettes ikke alltid slik.

Hvem du passer sammen med, må du selv finne ut av. Du merker hvem det er som liker deg. Sannsynligvis er ikke det en veldig homogen gruppe. Det er i alle fall ikke vennene dine som skal "bestemme" hvem som passer for deg. Det har de rett og slett ikke kompetanse til.

Du finner nok den som er den rette for deg - og kanskje blir du selv overrasket over hvem du ender opp med...! Det er det i alle fall mange som har blitt før deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...