Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann alle sammen :-)

Ja nå er første sniff tatt, så nå er det bare å belage seg på et hormonelt svingningseventyr i dagene framover..... (stakkars mannen min!).

Jeg har også startet hos refleksolog for å bedre sjansene mine ved dette forsøket. Er det noen av dere der ute som har noen erfaring med dette? Det var en kompis av meg som skremte meg litt... Han sa at hvis refleksologen nå fikk orden på eggstokkene mine (trenger høye doser Gonal-F for å få fram nok egg), ville jeg kanskje bli overstimulert hvis jeg tok samme høye dose som før. Må innrømme at jeg ikke har tenkt på dette, men nå begynner jeg å stusse litt... Noen med erfaringer?

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62132-f%C3%B8rste-sniff-er-tatt-refleksologi/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hannemt

Hei gro!

Har behandlet MAAANGE jenter etterhvert i forbindelse med IVF behandling. Tror du kan ta det helt med ro vedr. overstimulering. Det de fleste erfarer er at ting stabiliserer seg mye bedre under behandling... DVS. at de som har en tendens til å få veldig mange egg, ofte får færre, men bedre egg.. og de som bruker å få lite, ofte får færre eller omtrent samme antall som før.

Jeg tror iallefall at ut fra de erfaringer jeg har, så kan du trygt ta det med ro og med fordel fortsette med refleksologibehandling sammen med forsøket...

Lykke til!

Klem fra

Gjest hannemt

Hei gro!

Har behandlet MAAANGE jenter etterhvert i forbindelse med IVF behandling. Tror du kan ta det helt med ro vedr. overstimulering. Det de fleste erfarer er at ting stabiliserer seg mye bedre under behandling... DVS. at de som har en tendens til å få veldig mange egg, ofte får færre, men bedre egg.. og de som bruker å få lite, ofte får færre eller omtrent samme antall som før.

Jeg tror iallefall at ut fra de erfaringer jeg har, så kan du trygt ta det med ro og med fordel fortsette med refleksologibehandling sammen med forsøket...

Lykke til!

Klem fra

....og de som bruker å få lite, ofte får FLERE eller omtrent samme antall egg som før, og av bedre kvalitet.

Klem igjen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...