Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Et eneste som har hjulpet på både meg og begge barna er et middel som heter TEGO som jeg har kjøpt på apoteket. Det er et middel du har oppi fotbadet. Brukt etter forskriften forsvant vortene våre etter 2 uker. Utrolig!

Jeg har kjøpt det i Sandefjord, husker ikke apoteknavnet. Tror det er noe spesiallaga greier som ikke er godt kjent av en eller annen grunn. De apotekansatte kjente ikke til det engang sist jeg kjøpte det (for noen måneder siden). Så da er det ikke så rart det ikke BLIR kjent.

De fleste apoteker har sine egne spesialmidler har jeg funnet ut. Det går godt an å bestille i postoppkrav fra dem - det har jeg gjort ved et par anledninger hvor reisen ville blitt for lang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...