Gå til innhold

At DOL tar betalt for sine tjenester..


Altman

Anbefalte innlegg

... er ikke mer enn vi måtte forvente. Alle aktører i markedet må jo tjene penger - det er derfor bedrifter startes. De som ikke tjener penger, legger ned etter en kort stund.

DOL er business. Det er naivt å tro noe annet. Personlig tror jeg at DOL tar kvelden dersom folk ikke benytter seg av betaltjenestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    13

  • Amiga

    10

  • shandy

    7

  • Altman

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Jeg har full forståelse for at svar fra lege, alle leger, bør koste penger (også sexperter og samlivterapytter), men jeg synes det går litt for langt når man til og med må betale penger for å svare på samlivsforumet.

Hvis ikke dette bare var en feil fra dol sin side, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har full forståelse for at svar fra lege, alle leger, bør koste penger (også sexperter og samlivterapytter), men jeg synes det går litt for langt når man til og med må betale penger for å svare på samlivsforumet.

Hvis ikke dette bare var en feil fra dol sin side, da...

Det er vel hvis man VIL ha et råd fra en av ekspertene på DOL. Våre ekspertråd vil vel fremdeles være gratis .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har full forståelse for at svar fra lege, alle leger, bør koste penger (også sexperter og samlivterapytter), men jeg synes det går litt for langt når man til og med må betale penger for å svare på samlivsforumet.

Hvis ikke dette bare var en feil fra dol sin side, da...

Det måtte da ha vært en feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det måtte da ha vært en feil?

Hehe, jeg håper da det...

Selv om jeg liker å svare på innlegg her, så betaler jeg ikke 100 kroner for å være hjelpsom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, på en måte kan jeg skjønne hva du mener.

Men jeg synes det blir litt vel drøyt med _både_ popups, blinkende annonser _og_ betaltjenester.

Dessuten synes jeg prisen på 100 kroner er litt vel drøy...

Og hva skjer med spørsmålene man stiller og får svar på? Kan de fortsatt brukes fritt i f.eks. hjemmets legespalte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, på en måte kan jeg skjønne hva du mener.

Men jeg synes det blir litt vel drøyt med _både_ popups, blinkende annonser _og_ betaltjenester.

Dessuten synes jeg prisen på 100 kroner er litt vel drøy...

Og hva skjer med spørsmålene man stiller og får svar på? Kan de fortsatt brukes fritt i f.eks. hjemmets legespalte?

Det er klart at for oss forbrukere er det irriterende med popups og slike ting. Annonsører på internett og de som formidler annonsen er for tiden inne i en utforskningsperiode med henyn til hvilke annonseformater som fungerer på nettet. Årsaken til dette er rett og slett at nå MÅ aktørene begynne å tjene penger på nettet. For oss er det selvsagt bra at vi får lese avisene gratis på nettet, men for eierne er et ikke holdbart i lengden. For å kunne fortsette å tilby "gratis" tjenester så må de hente inn penger på en eller annen måte. Alternativet er å legge ned, tror jeg.

Det er vel ingen firmaer, hverken DOL eller Dagbladet, som _ønsker_ å plage kundene sine med bannere, popups og annen irriterende reklame, men har slik jeg ser det så ahr de ikke noe valg.

Når det er sagt så er popup noe av det som gir dårligst respons fra brukerne, så selve annonseformatet/metoden til DOL kan sikkert diskuteres.

Vi kan konkludere med at aktørene på nettet må tjene penger. Det er to måter å oppnå dette på: gjennom annonseinntekter og/eller gjennom betaltjenester.

Du nevner at du synes at 100 kroner er dyrt. Det har jeg egentlig ikke noen formening om. Jeg antar at DOL ikke gir eierne store overskudd selv om det innføres betaltjenester, ihvertfall ikke på kort sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo på en måte forståelse for at de må ta betalt for sine tjenester, men de kunne da halvert det til 50,-. Det hadde vært rimelig og da tror jeg kanskje at folk hadde benyttet det.

Jeg kommer aldri til å spørre en lege om noe her inne, og betale 100,-for det.

Ser at Vincent måtte betale 100,- for dette svaret : Kontakt advokat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med å spørre om medisinske spørsmål på dol?

Det er vel ingen lege som kan stille noen diagnose via nettet uansett og jeg mener det er bortkastede penger å få råd ala. "Men du må oppsøke din primærlege for å være på den sikre side" osv.

Like greit å henvende seg til brukerne om man lurer på noe og i det minste få greie på deres erfaringer.

Jeg står til rådighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig vitsen med å spørre om medisinske spørsmål på dol?

Det er vel ingen lege som kan stille noen diagnose via nettet uansett og jeg mener det er bortkastede penger å få råd ala. "Men du må oppsøke din primærlege for å være på den sikre side" osv.

Like greit å henvende seg til brukerne om man lurer på noe og i det minste få greie på deres erfaringer.

Jeg står til rådighet :)

Jeg har allerede sagt meg villig til å ta meg av seksualforumet.

Alle som lurer på analspørsmål har jeg bare dette å si: HALLO - hvor mye er det egentlig å lure på? Dette spørsmålet er oppe minst en gang for dag og jeg gjentar: Hvis du absolutt MÅ, så putt den inn, men husk først fremme, så bak og HUSK Å VASK DEN ETTERPÅ.

og når det gjelder intimbarbering så er du ikke unormal, og du bør bruke intimsåpe for å forhindre røde nupper.

Jeg er flink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede sagt meg villig til å ta meg av seksualforumet.

Alle som lurer på analspørsmål har jeg bare dette å si: HALLO - hvor mye er det egentlig å lure på? Dette spørsmålet er oppe minst en gang for dag og jeg gjentar: Hvis du absolutt MÅ, så putt den inn, men husk først fremme, så bak og HUSK Å VASK DEN ETTERPÅ.

og når det gjelder intimbarbering så er du ikke unormal, og du bør bruke intimsåpe for å forhindre røde nupper.

Jeg er flink.

Jepp Zirine *flir* du er flink.

Dårlig med piff i meg i dag, kan du få opp dampen litt. Ingen å krangle med heller og finner vi en stakkar blir vi jo hivd ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp Zirine *flir* du er flink.

Dårlig med piff i meg i dag, kan du få opp dampen litt. Ingen å krangle med heller og finner vi en stakkar blir vi jo hivd ut ;)

Jeg tar bla. allmennmed. Da kan man svare omtrent som på værmeldingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp Zirine *flir* du er flink.

Dårlig med piff i meg i dag, kan du få opp dampen litt. Ingen å krangle med heller og finner vi en stakkar blir vi jo hivd ut ;)

Nei, det er dårlig nå. Vi har selvfølgelig foreldreforum, men det blir liksom ikke samme futt over det.

Etter at Livssynforumet ble borte forsvant alle kranglefantene - og jeg kan ikke si at jeg liker det. Vel, det er jo endel jeg ikke gråter over er borte, men noen savner jeg.

Jeg savner mennene her på dol - HVOR I SVARTE ER MENNENE???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar bla. allmennmed. Da kan man svare omtrent som på værmeldingen.

Ja, eller du kan ta urinveier eller dag/nattvæting. Det er rolig der og passer perfekt for en kvinne med en hektisk hverdag.

Jeg kunne gitt deg webmasterforum, men du er litt uforutsigbar og humørsjuk at det tørr jeg faen meg ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er dårlig nå. Vi har selvfølgelig foreldreforum, men det blir liksom ikke samme futt over det.

Etter at Livssynforumet ble borte forsvant alle kranglefantene - og jeg kan ikke si at jeg liker det. Vel, det er jo endel jeg ikke gråter over er borte, men noen savner jeg.

Jeg savner mennene her på dol - HVOR I SVARTE ER MENNENE???

Savner mennene jeg også, men ikke livssynsforumet - det gadd jeg svært sjeldent å innvolvere meg i.

Er det noe på TV nå tro. Dett i desa og hue.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner mennene jeg også, men ikke livssynsforumet - det gadd jeg svært sjeldent å innvolvere meg i.

Er det noe på TV nå tro. Dett i desa og hue.

Jeg involverte meg heller ikke, men jeg likte å se på kranglinga :)

No på tv? Nei, det vet jeg ingenting om. Jeg ser ikke på tv. Enten doler jeg eller så sover jeg.

Å gud, jeg må huske å ringe mamma *poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller du kan ta urinveier eller dag/nattvæting. Det er rolig der og passer perfekt for en kvinne med en hektisk hverdag.

Jeg kunne gitt deg webmasterforum, men du er litt uforutsigbar og humørsjuk at det tørr jeg faen meg ikke ;)

Det har du rett i :-) Derfor passer jeg best til de du oppnevnte samt det jeg selv foreslo. Sant ?

Hvem kunne egnet seg som Webmaster da tro. Er det i det hele tatt noen som er sånn nogenlunde stabile her inne da *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du rett i :-) Derfor passer jeg best til de du oppnevnte samt det jeg selv foreslo. Sant ?

Hvem kunne egnet seg som Webmaster da tro. Er det i det hele tatt noen som er sånn nogenlunde stabile her inne da *flir*

*rekker opp hånden* enda jeg nettopp har sovet i flere timer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...