Gå til innhold

At DOL tar betalt for sine tjenester..


Altman

Anbefalte innlegg

Det har du rett i :-) Derfor passer jeg best til de du oppnevnte samt det jeg selv foreslo. Sant ?

Hvem kunne egnet seg som Webmaster da tro. Er det i det hele tatt noen som er sånn nogenlunde stabile her inne da *flir*

JEG egner meg som webmaster - jeg har alle de "objektive evnene" som skal til - pluss at jeg er litt sprengt i hodet innimellom.

Hele helgen for deg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Zirine

    13

  • Amiga

    10

  • shandy

    7

  • Altman

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

JEG egner meg som webmaster - jeg har alle de "objektive evnene" som skal til - pluss at jeg er litt sprengt i hodet innimellom.

Hele helgen for deg selv?

Ferdig å ringe alt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig å ringe alt?

Hun var ikke hjemme :)

Så når hun ringer i kveld og kjefter på meg for at jeg ikke husket å ringe, så har jeg mitt på det tørre. Jeg ringte.

å ringe, ringer, ringte, har ringt?

Hmm... jeg ble litt usikker på bøyinga her ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG egner meg som webmaster - jeg har alle de "objektive evnene" som skal til - pluss at jeg er litt sprengt i hodet innimellom.

Hele helgen for deg selv?

Vel....Ok, men da skal jeg sitte ved din side - dæven det hadde vært gøy. Jeg egner meg like godt som deg, men ingen får jobben, det er jeg sikker på. Da må det være krise på dol.

Kanskje hvis denne Nååå hadde dukket opp igjen. Husker du h*n? Kort samtale med moder`n forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rekker opp hånden* enda jeg nettopp har sovet i flere timer!

Sovet nå? Pøh, du har drevet på med disse dildogreiene dine du :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var ikke hjemme :)

Så når hun ringer i kveld og kjefter på meg for at jeg ikke husket å ringe, så har jeg mitt på det tørre. Jeg ringte.

å ringe, ringer, ringte, har ringt?

Hmm... jeg ble litt usikker på bøyinga her ..

Bøyinga er sikker rett, har du peiling på hvorfor jeg bestandig må ha noe å spise etter å ha sovet på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel....Ok, men da skal jeg sitte ved din side - dæven det hadde vært gøy. Jeg egner meg like godt som deg, men ingen får jobben, det er jeg sikker på. Da må det være krise på dol.

Kanskje hvis denne Nååå hadde dukket opp igjen. Husker du h*n? Kort samtale med moder`n forresten?

Det spørs vel om vi hadde samarbeid så godt der shandy - hvis jeg ikke husker feil så har vi ønsket hverandre langt pokker i vold et par ganger vi også :)

Nei, modern er vel ute å svimer på et eller annet. Og faren min ligger å vaker uti Trondheimsfjorden på vei nordover i nyinnkjøpt båt. Jeg har bedt han om å begrense det pengeforbruket sitt sånn at det er NOE igjen for meg å arve. Han behøver da ikke bruke opp ALT. Men han hører ikke. Foreldre vettu ... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sovet nå? Pøh, du har drevet på med disse dildogreiene dine du :-)

Nei det gjorde jeg i morrest, men finner jo ikke rette sorten på spanske sider, det er større utvalg i Norge!! Jeg lå og leste nesten hele natt til i går så nå tok jeg igjen søvnen! Mamma sendte meg 11 krim/spenningsromaner. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøyinga er sikker rett, har du peiling på hvorfor jeg bestandig må ha noe å spise etter å ha sovet på dagtid?

Jeg har en mistanke om at det kan være fordi du er sulten - men jeg er ikke sikker.

Husk at informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Rådene må derfor ikke anses som forebyggende, diagnostiske, helsebevarende, rehabiliterende eller forslag til behandling. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det gjorde jeg i morrest, men finner jo ikke rette sorten på spanske sider, det er større utvalg i Norge!! Jeg lå og leste nesten hele natt til i går så nå tok jeg igjen søvnen! Mamma sendte meg 11 krim/spenningsromaner. :-)

Gud, jeg trodde et øyeblikk at moren sendte deg dildoer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mistanke om at det kan være fordi du er sulten - men jeg er ikke sikker.

Husk at informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Rådene må derfor ikke anses som forebyggende, diagnostiske, helsebevarende, rehabiliterende eller forslag til behandling. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesene

Jeg tok meg heller et par brødskiver hehe..... men det skjer uansett om jeg er sulten eller mett, er jeg mett så er det søtsaker kroppen forlanger!

Holder du deg unna karbiser fremdeles?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok meg heller et par brødskiver hehe..... men det skjer uansett om jeg er sulten eller mett, er jeg mett så er det søtsaker kroppen forlanger!

Holder du deg unna karbiser fremdeles?

Holder og holder ...

eh ....

Jeg drakk akkurat 3 glass milkshake, jeg tror jeg må spy.

Jeg regner med at det er en million karbiser i milkshake ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud, jeg trodde et øyeblikk at moren sendte deg dildoer.

Nei herregud jeg fikk bøker, bilder, kaffe og "heftig og begeistret" på video, jeg har ikke fått sett den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei herregud jeg fikk bøker, bilder, kaffe og "heftig og begeistret" på video, jeg har ikke fått sett den enda.

Heftig og begeistret? jaja, nei - det er vel kanskje det nærmeste man kommer i pakkene fra våre mødre :)

Få henne til å sende deg Detektor også - den er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder og holder ...

eh ....

Jeg drakk akkurat 3 glass milkshake, jeg tror jeg må spy.

Jeg regner med at det er en million karbiser i milkshake ...

Da hadde jeg spydd, garantert, i går prøvde jeg gamle bukser og jeg kom faktisk inn i de, 29" og 30" alt etter modell, jeg har en Levis og en Diesel i 28" men det tror jeg bare jeg kan glemme! Syklinger fortsetter jeg selvfølgelig med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at dem har gått med undeskudd. Det var vel betalingstjeneste + mer reklame, eller å stenge.

Har stor forståelse for det, men kjipt for oss som bare har dette som underholdning (og bittelitt som fjasested)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg spydd, garantert, i går prøvde jeg gamle bukser og jeg kom faktisk inn i de, 29" og 30" alt etter modell, jeg har en Levis og en Diesel i 28" men det tror jeg bare jeg kan glemme! Syklinger fortsetter jeg selvfølgelig med! :-)

Jada, bare gni det inn. Kjerring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heftig og begeistret? jaja, nei - det er vel kanskje det nærmeste man kommer i pakkene fra våre mødre :)

Få henne til å sende deg Detektor også - den er bra.

Det som irriterte meg er at i stedet for den filmen så hadde det vært plass til enda en bok eller noe spekemat i den esken!

Detektor er den norsk eller er det noe jeg kan leie her nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som irriterte meg er at i stedet for den filmen så hadde det vært plass til enda en bok eller noe spekemat i den esken!

Detektor er den norsk eller er det noe jeg kan leie her nede?

Detektor er norsk ja. Jeg kan ikke tenke meg at du får leid den i Spania, men mamma kan vel sende flere pakker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...