Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He he--det gjorde vi også...i -98 =)

Svigermor mente det var gjennomtenkt fra min side...

Artig at vi har bryllupsdag på samme dagen. Vi gjorde det i -87.

Det var egentlig ikke så gjennomtenkt fra min side, men det har i ettertid vist seg å være veldig praktisk. Tror ikke gemalen har glemt en eneste bursdag eller bryllupsdag.

:o)

Annonse

Gjest retvizan

19 November blir jeg 31 , så da forventer jeg at det ligger MINST 1 tråd på "meldinger" til meg :-))))

Høvdingen visste ikke at snuppa var hos dere, han hadde kjørt rett til byen uten å plukke henne opp hvis jeg ikke tilfeldigvis hadde nevnt det.

He, he...

Annonse

Høvdingen visste ikke at snuppa var hos dere, han hadde kjørt rett til byen uten å plukke henne opp hvis jeg ikke tilfeldigvis hadde nevnt det.

He, he...

*LOL*

Jaggu bra du nevnte det da ! He,he..... Har ikke merket at hun har vært her engang jeg. Da vi kom hjem i går pakket vi bare ut varene ,og så kjørte vi ut til H & D.T.

Da vi kom hjem lusket ungene til sengs. Og NÅ er vi nettopp stått opp... *gjeeesp*

Så foressten at regnet ødela for Thor i går. Det var synd...Jaja....

Gjest retvizan

*LOL*

Jaggu bra du nevnte det da ! He,he..... Har ikke merket at hun har vært her engang jeg. Da vi kom hjem i går pakket vi bare ut varene ,og så kjørte vi ut til H & D.T.

Da vi kom hjem lusket ungene til sengs. Og NÅ er vi nettopp stått opp... *gjeeesp*

Så foressten at regnet ødela for Thor i går. Det var synd...Jaja....

Pytt, pytt, Hushovd får nye sjanser. Tviler på at han hadde klart å matche tida til Armstrong om sola skinte aldri så mye på'n.

Prøv å opphold høvdingen! Kunne han ikke vært på hytta og kost seg til ikveld da?

*Snøft*

Pytt, pytt, Hushovd får nye sjanser. Tviler på at han hadde klart å matche tida til Armstrong om sola skinte aldri så mye på'n.

Prøv å opphold høvdingen! Kunne han ikke vært på hytta og kost seg til ikveld da?

*Snøft*

Høvdingen & Snuppa har nå forlatt ulvehiet. Ankomsten blir beregnet til kl 13.00.

Nå logger jeg av og begynner å brette klær... :-/

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...