Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pathos

Du kan prøve å ta 3 piller daglig som smeltes under tungen minst 1/2 time unna mat, drikke, tannpuss og evt. røyk.

Gjør dette i 10 dager.

Merker du ingen endring (forbedring eller forverring) av noen av dine symptomer bør du ikke fortsette.

Hvis du vil kan du maile meg privat så kan jeg sjekke hvor evt. nærmeste homeopat holder til. Du bør ikke behandle deg selv for lavt stoffskifte for lenge.

[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62670-thyreoidea-d-30/#findComment-275470
Del på andre sider

Pathos skriver at du ikke bør behandle deg selv for lavt stoffskifte for lenge. Jeg vil derimot si at du overhodet ikke bør behandle deg selv for dette!

Du bør bestille time hos lege, få tatt alle blodprøvene (på fastende mage!) og få riktig thyroxindose utifra det.

Nå kjenner ikke jeg det preparatet du bruker, men jeg vet at det kan være farlig å medisinere seg selv. Et for høyt inntak av medisin for lavt stoffskifte over lengre tid, vil kunne medføre både benskjørhet og hjerteproblemer, samt at du kan få et for høyt stoffskifte. De fleste av oss med hypothyreose trives dessverre best med en dose som er for høy. Jeg vet det var en undersøkelse på nettopp dette hvor pasientene ble bedt om å medisinere seg selv, og de fleste fikk et for høyt stoffskifte med de plagene det kan medføre.

Kom deg til legen og få skikkelig behandling! Har du en lege som ikke gidder ta deg på alvor, - slå i bordet og krev! Hvis han fremdeles ikke hører på deg, bytt lege så sant du kan.

Med hilsen ei som lider av den samme sykdommen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62670-thyreoidea-d-30/#findComment-275812
Del på andre sider

Gjest Pathos

Pathos skriver at du ikke bør behandle deg selv for lavt stoffskifte for lenge. Jeg vil derimot si at du overhodet ikke bør behandle deg selv for dette!

Du bør bestille time hos lege, få tatt alle blodprøvene (på fastende mage!) og få riktig thyroxindose utifra det.

Nå kjenner ikke jeg det preparatet du bruker, men jeg vet at det kan være farlig å medisinere seg selv. Et for høyt inntak av medisin for lavt stoffskifte over lengre tid, vil kunne medføre både benskjørhet og hjerteproblemer, samt at du kan få et for høyt stoffskifte. De fleste av oss med hypothyreose trives dessverre best med en dose som er for høy. Jeg vet det var en undersøkelse på nettopp dette hvor pasientene ble bedt om å medisinere seg selv, og de fleste fikk et for høyt stoffskifte med de plagene det kan medføre.

Kom deg til legen og få skikkelig behandling! Har du en lege som ikke gidder ta deg på alvor, - slå i bordet og krev! Hvis han fremdeles ikke hører på deg, bytt lege så sant du kan.

Med hilsen ei som lider av den samme sykdommen

Vil bare si at Thyreoidea er et homeopatisk middel som ikke kan kalles medisin i skolemedisinsk betydning. Derfor er det ikke skadelig å selvmedisinere seg på samme måte som med vanlige medisiner.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62670-thyreoidea-d-30/#findComment-278482
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...