Gå til innhold

Hvilken luksus unner du deg?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Sigarett og slikt noe, er en livsnødvendighet. Likeså gode rødviner etc. Og noen plater/filmer etc.

Men sånn luksus du _egentlig_ ikke behøver, som koster endel...

Spesielle klær/sko/smykker?

Noe du samler på?

Jeg har innvilget meg frisørtimer to ganger i mnd. Jeg elsker min nye frisyre, dessverre må den alt for ofte fixes på. *sukk*

Temmelig råflott,etter min pengebok og moral!Siden det dreier seg om mer enn bare klipp.

Men, jeg bare _må_!

Hva unner du deg, og unnskylder du deg for det, eller gjør du det bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bare MÅÅÅÅÅÅÅ ha et tastatur med varme-kabel i !!! Fryser sånn på fingrene når jeg sitter her. *IIIIISKALD*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverdagsluksus, som god mat istedet for fiskeboller og kjøpepizza. Jeg er ikke typen som sparer i månedsvis og lever på boksemat for å reise på ferie i to uker. Jeg vil heller ha det godt hver eneste dag jeg, og bruker heller penger på mat, noe nytt til huset og bøker, jeg bruker utrolig mye penger på bøker og har minst 10-20 uleste bøker stående til enhver tid. Jeg reiser på ferie også da, men ikke på bekostning av ovennevnte luksus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Jeg bare MÅÅÅÅÅÅÅ ha et tastatur med varme-kabel i !!! Fryser sånn på fingrene når jeg sitter her. *IIIIISKALD*

Men finnes det? Har sett elektriske tøffler, eller noe sånnt et sted:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare MÅÅÅÅÅÅÅ ha et tastatur med varme-kabel i !!! Fryser sånn på fingrene når jeg sitter her. *IIIIISKALD*

Anskaff deg slike hansker som skiskytterne bruker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men finnes det? Har sett elektriske tøffler, eller noe sånnt et sted:-)

Det må da vel finnes noen som kan oppfinne det ? Blir iskald på fingrene hver gang jeg sitter mer en 15-20 minutter... Drikker litervis med kaffe & te bare for å holde i den varme koppen !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Det forsvinner en del grunker i bøker, mat og smågodt. Ja, også pc-er da. Kjøper det jeg har lyst på, så sant jeg har nok penger da, har aldri dårlig samvittighet for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anskaff deg slike hansker som skiskytterne bruker.

Blir ikke det vanskelig å skrive da ? Eller... ? Og HVOR skaffer man seg sånne? *hutre ,hutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke det vanskelig å skrive da ? Eller... ? Og HVOR skaffer man seg sånne? *hutre ,hutre*

Sportsforretning? Eller du kan skru på varmeovnen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får noe ekstra går det som regel til helt nødvendige ting, jeg kunne nok har brukt billigere kremer og parfyme og sånne ting, men bruker å kjøpe det av penger jeg får i julegave, bursdagsgave og pengegaver av foreldrene mine. De vektene jeg kjøpte for noen uker siden var jo heller ikke nødvendig men jeg _MÅTTE_ bare ha de! :-)

Men det er ikke mye luxus her nei..... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som retvizan er jeg flink til å bruke penger når jeg har dem, men det er overveiende fordi jeg stadig øyner muligheten til å gjøre små "kupp" - altså at det er tilbud som jeg liksom ikke kan overse (jada, unnskyldninger mangler det ikke på..!)

Av luksusting som jeg muligens kunne ha nøyd meg med billigere alternativer er f.eks. hudpleieprodukter fra BioTherm. Tidligere gikk jeg også fast til hudpleie én gang i måneden. Internettabonnementet mitt må vel også sies å være en liten luksusgreie. Ellers har jeg faktisk klart å melde meg ut av alt av klubber og annet dilldall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som retvizan er jeg flink til å bruke penger når jeg har dem, men det er overveiende fordi jeg stadig øyner muligheten til å gjøre små "kupp" - altså at det er tilbud som jeg liksom ikke kan overse (jada, unnskyldninger mangler det ikke på..!)

Av luksusting som jeg muligens kunne ha nøyd meg med billigere alternativer er f.eks. hudpleieprodukter fra BioTherm. Tidligere gikk jeg også fast til hudpleie én gang i måneden. Internettabonnementet mitt må vel også sies å være en liten luksusgreie. Ellers har jeg faktisk klart å melde meg ut av alt av klubber og annet dilldall!

Hva med solbriller? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den største luksusen jeg unner meg, er min kjæreste. Hun koster riktignok ingenting, men hun har fine vaner, og hun må behandles som en skatt, ellers fryser hun til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med solbriller? ;-)

Javisst! Altså, en gang hvert femte år sånn cirka kjøper jeg dyyyyre solbriller!

At jeg kunne glemme det. :oÞ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst! Altså, en gang hvert femte år sånn cirka kjøper jeg dyyyyre solbriller!

At jeg kunne glemme det. :oÞ

Det gjør jeg også, men er det luxus når det skjer hvert 5. år? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest batteri

¨når jeg har penger bruker jeg dem opp med en gang...klarer aldri å sparealltid noe jeg MÅ ha,f.eks som andre nedover har skrevet,dyre kremer og lignende selv om d finnes rimeligere alternativer så går det en del,faktiskt en god del til å kjøpe blader..jeg kan bare ikke motstå fristelsen:( i det siste har jeg også godt berserk i en del undertøys avdelinger...kanskje er det sommerværet(not) som gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm egentlig unner jeg meg ingen luksus jeg. Ikke er jeg av typen som bare MÅ ha klær(har ikke kjøpt kjolen ennå)og ikke bruker jeg noe særlig sminke. Ingen dyre kremer eller parfymer heller.

Så da unner jeg meg vel ingen luksus:o)

Bortsett fra røyken og brusen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Det VI unner oss istedet for klær, møbler, stort hus er OPPLEVELSER.

Det innbefatter ferier og fritidsopplevelser i forskjellige format, alt fra slalåmturer og 'badeland'-besøk om vinteren til ferieturer til forskjellige verdensdeler.

For oss inngår også BIL i gruppen opplevelser. Selv om den også er et transportmiddel, er vi begge genuint interessert i bil. Bilkjøring i seg selv er derfor rekreasjon, avslapning, fornøyelse, underholdning for oss. Dette krever selvfølgelig bra verktøy, dvs SPREKE biler - og DET koster penger her i landet.

Men siden vi 'driter i' merkeklær og interiørdesign og andre 'hotte' ting - spyr vi alle våre penger ut i jevnt tempo på bil, ferie og fritid. Mens folk rundt oss rister på hodet. Hehe. Vi burde nok i deres øyne heller sett litt 'penere' ut.

Har nok av bekjente som sitter i pene 'gullbur' av noen hus og ikke har råd til annet enn nettopp det - å SITTE der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...