Gå til innhold

Hvilken luksus unner du deg?


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Når jeg får noe ekstra går det som regel til helt nødvendige ting, jeg kunne nok har brukt billigere kremer og parfyme og sånne ting, men bruker å kjøpe det av penger jeg får i julegave, bursdagsgave og pengegaver av foreldrene mine. De vektene jeg kjøpte for noen uker siden var jo heller ikke nødvendig men jeg _MÅTTE_ bare ha de! :-)

Men det er ikke mye luxus her nei..... *sukk*

Vektene? Er det vaginakulene du snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Den største luksusen jeg unner meg, er min kjæreste. Hun koster riktignok ingenting, men hun har fine vaner, og hun må behandles som en skatt, ellers fryser hun til.

BRA!

Gjør noe ekstraordinært i dag da, Mandager er som skapt for slike opplevelser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg/vi har unnet oss en dyr bil. Kunne strengt tatt klart oss fint med en bil til en brøkdel av prisen, av den vi anskaffet oss.

Åsså har jeg en luksusutgave av en samboer - han er herlig! He, he; for litt ekstra fres, kan han fôres med litt dyrt og fancy verktøy - og det er jo ikke det dummeste her i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kulene, men vaginavektene, de kostet 55 euro! :-)

Æ e' litt træg - trønder...

Hva er forskjellen på kuler og vekter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Jeg/vi har unnet oss en dyr bil. Kunne strengt tatt klart oss fint med en bil til en brøkdel av prisen, av den vi anskaffet oss.

Åsså har jeg en luksusutgave av en samboer - han er herlig! He, he; for litt ekstra fres, kan han fôres med litt dyrt og fancy verktøy - og det er jo ikke det dummeste her i verden!

:-) Menn er enkle skapninger slik!

Å gi sambo frie tøyker hos Byggmaker, er det samme som en super kveld med andre ord?

Vi diskuterer forresten bil-luksus, jeg mener det er måte på pris, han tar helt av.

Jeg tror jeg vinner *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æ e' litt træg - trønder...

Hva er forskjellen på kuler og vekter?

Vektene er utviklet av gynekologer og kommer i forskjellig vekt i samme pakke, man begynner med den letteste man kan holde på og øker oppover. Se på sexualitet, slapp muskulatur etter fødsel og linkene jeg la ut der.

Kulene, de store er i tillegg beregnet for nytelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har det blitt endel frisørbesøk, og det koster jo flesk. Og litt byturer.

Men mykt dopapir må jeg alltid ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pricilla

Jeg unner meg klær jeg har lyst på, men egentlig ikke trenger..

Å spise middag ute med kjæresten, selv om vi har frysern full av mat. (Flere ganger i mnd.) ; )

Unner meg en god rødvin i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sko!

Jeg har skodilla, og det er vanskelig å la være å handle sko hvis jeg er ute og shopper og går forbi en skobutikk med mye fint...

Var på shopping i Stavanger sist uke, med svigerinna mi som også elsker sko...selvfølgelig kom vi hjem med sko, begge to...

Unnskylder det? Vel,...kanskje at jeg bare _måtte_ ha dem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iznogood!

Jeg kutta ut frisør og røyk og kjøpte motorsykkel for penga. Dèt er hva jeg unner meg. -Og så fikk jeg langt hår på kjøpet ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...