Gå til innhold

FU: Har du hatt sex med en på jobben?


punkyB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • punkyB

    11

  • Ulv I Faarikaal

    7

  • mrxx

    3

  • naiv

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest retvizan

linking er ikke min sterke side ..... hva er feil?

Aner ikke, men jeg får det heller ikke til etter omlegginga. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Husker du ikke - eller er du usikker på hvor vedkommende jobber?

Vel Pønk, jeg har hatt mange jobber, og enda flere sexpartnere, men kan ikke huske kombinasjonen sex/kollega. Jo forresten! Det har vært et par stykker. Ja, tenkte jeg det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel Pønk, jeg har hatt mange jobber, og enda flere sexpartnere, men kan ikke huske kombinasjonen sex/kollega. Jo forresten! Det har vært et par stykker. Ja, tenkte jeg det ikke.

Den undersøkelsen der er jo bare bull .... stemmer jo ikke i det hele tatt ..... :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt sex, men har rota med en på jobben. Vi flørter en del også.. Bare koselig det! ; )

En jobb hvor det ikke er noen å flørte med er ikke verdt å ha *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Den undersøkelsen der er jo bare bull .... stemmer jo ikke i det hele tatt ..... :-D

Huh?

HVA stemmer ikke?

*forvirra*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.

Jeg har også hatt sex i arbeidstida, men da ikke på jobben. Derimot har jeg hatt sex på jobben utenom arbeidstid.

Har jeg hatt sex på mitt eget kontor? Nei. Men jeg har klint. Teller det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja.

Jeg har også hatt sex i arbeidstida, men da ikke på jobben. Derimot har jeg hatt sex på jobben utenom arbeidstid.

Har jeg hatt sex på mitt eget kontor? Nei. Men jeg har klint. Teller det?

Det var vel mer sex med en du jobber sammen med - tidspunkt er vilkårlig.

klining kommer vel mer under flørt - ikke som sex. Men du har jo dagen idag på deg ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh?

HVA stemmer ikke?

*forvirra*

Altså - det at det bare er 1 av 4 som har hatt sex med en på jobben. Men det har jo jevna seg ut litt mer nå - litt flere som har svart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Altså - det at det bare er 1 av 4 som har hatt sex med en på jobben. Men det har jo jevna seg ut litt mer nå - litt flere som har svart.

Jeg har muligens hatt det med flere enn de to, må tenke litt mer.

Hvorfor er det alltid meg som tøyer statistikkene?

:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av de tre som ikke har hatt det - grunnen er at utvalget ikke er godt nok - hvorfor de to andre ikke har hatt det vet ikke jeg!

Det som ville vært fint hadde vært å regnet ut hvor mange menn som har hatt sex med en på jobben i forhold til hvor mange kvinner - slik at man får sett om det er noen menn som går på rundgang - eller om det er jevnt fordelt på alle mannfolka på den jobbplassen... if you get my drift?

hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt sex på jobben eller med noen fra jobben. Synd egentlig, så mange flotte damer det er både her og andre steder jeg har jobbet. Men jeg er vel kanskje for dydig da...tror du ikke det punky du som kjenner meg litt?......du har sluttet å stamme også ser jeg....

Smatter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt sex på jobben eller med noen fra jobben. Synd egentlig, så mange flotte damer det er både her og andre steder jeg har jobbet. Men jeg er vel kanskje for dydig da...tror du ikke det punky du som kjenner meg litt?......du har sluttet å stamme også ser jeg....

Smatter...

Du er nok bare en som har det for mye i kjeften !! Men ofte holder det jo bare med fantasien også.

Stammingen er borte for denne gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...