Gå til innhold

FU: Har du hatt sex med en på jobben?


punkyB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • punkyB

    11

  • Ulv I Faarikaal

    7

  • mrxx

    3

  • naiv

    2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Ulv I Faarikaal

Ikke på denne jobben.... Men kundesenteret er fullt av kvinns i alle fasonger og raser. Dessverre er de fleste altfor unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Ja - og hver gang har det resultert i ei skikkelig suppe som jeg angrer på at jeg har rotet meg opp i. :-(

Anbefales ikke.

(Jeg er mann, da, så det teller ikke i statistikken din.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel mer sex med en du jobber sammen med - tidspunkt er vilkårlig.

klining kommer vel mer under flørt - ikke som sex. Men du har jo dagen idag på deg ! :-)

Så var det gjort. Jeg tok en tilfeldig sommervikar. Nå kan jeg svare ja på alt.

(Retter litt på skjørtet men gidder ikke gre håret).

Får jeg sebrastempel i boken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neeei, men jeg kunne godt tenkt meg det. Er jo litt flaut å ikke hatt sex på jobben.

Jeg har heller ikke hatt sex på jobben, kan ikke jeg komme på din arbeidsplass?....greit det vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du behøver ikke skrive inn html-koden lenger - det år'nær seg av seg sjæl. Det synes imidlertid ikke på forhåndsvisninga.

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=222423

åkai - jeg har alltid pleid å sjekke linken på forh.visning - så da jeg ikke så den der så trodde jeg den ikke virka. Da skal jeg la være å knote med HTML heretter .... hehe.

Takker :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Ja, men nå er det så kjedelig at denne typen i tillegg er mannen min da!

Hører andre har problemer med å 'få gjort det' pga at barna er litt i veien når det egentlig hadde passet for foreldrene. DET problemet slipper vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på denne jobben.... Men kundesenteret er fullt av kvinns i alle fasonger og raser. Dessverre er de fleste altfor unge.

Det er sjelden at jentene er for for unge. Det er vel du som er for gammel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Jeg er DESSVERRE av den kjedelige typen som tenker meg om en gang for mye. Derfor blir det så lite moro på meg. Snufs..

Men husker fra den forrige jobben min. Der skjedde det mye rart. Folk hadde seg på biblioteket, på lageret og for ikke å snakke om alt som skjedde på firmafestene.

Nei huff, hadde blitt sjalu hvis typen min hadde jobba der. Nå VAR det mange som fikk problemer med sjalu ektefeller etter som ryktene spredte seg. Og DET var ikke rart i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Z@pvir

Ha sex med en på jobben... Den settingen inkluderer allerede 2 personer. Tenk over det. Da blir det ikke fullt så ille!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Ha sex med en på jobben... Den settingen inkluderer allerede 2 personer. Tenk over det. Da blir det ikke fullt så ille!!!

Ikke nødvendigvis - undersøkelsen gjalt visst bare kvinner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Det er sjelden at jentene er for for unge. Det er vel du som er for gammel...

He-he.

Du har ikke hørt dem fnise og sett dem gjemme ansiktet i henda og snakke høyt om de fotballgutta de syns er kjekke. Piercingen, trendyskoa og alt det andre stæsjet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det gjort. Jeg tok en tilfeldig sommervikar. Nå kan jeg svare ja på alt.

(Retter litt på skjørtet men gidder ikke gre håret).

Får jeg sebrastempel i boken?

Her er det ei som virkelig følger opp !! :-)

Du skal få så mange stempel du vil i boken. Har du mange sebra fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...