Gjest Katheinka Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Min elskede var på Trygdekontoret i dag for å sjekke forholdene angående refusjon av utgifter til behandling. Det er tydelig at de er veldig i tvil om hvordan ting skal gjøres, men damen mener at man skal få dekket det man har betalt utover 3000 kroner for behandling og 15.000 kroner for medisiner. I tillegg skal man få dekket reiseutgifter - visst nok er egenandelen 90 kroner per tur, og det ser ut til at det er billigste reisemåte som er utgangspunktet. For vårt vedkommende betyr det buss fra Stavanger til Haugesund f.x. Vi har jo kvitteringer på utgifter til medisiner og behandling (iallfall kontorutskrifter som viser at beløpene er trukket) - men hvem har vel samlet på billetter? Det viser seg også at Trygdekontoret vil ha legeerklæring på at vi faktisk har gjennomgått behandlingen. Virker litt tøysete på meg, for hvem betaler vel for behandling som ikke er blitt utført... Vel vel. Håper det er nok at dr. Braut, som henviste osss. skriver erklæringen. Så slipper vi å blande Haugesund opp i dette. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62811-trygdekontoret/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
yogi Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Legeerklæring på at vi virkelig har gjennomført behandlingen? Tuller de eller? Hvem i all verden betaler ut f.eks. 15.000 for å snyte Trygdekontoret for 12.000? Det må være en dårlig spøk. Det burde jo holde mer enn nok med faktura og kvittering på betalt beløp. Jeg har av en eller annen grunn tatt vare på kvitteringer for bomstastjoner og ferje da vi var i Bergen i januar. Sjekket de på fredag, men her må vi nok handle raskt. Trykken på noen av kvitteringene holder på med å forsvinne helt. )) Flybilletten er det ingen nytte av, for da jeg var oppe for å få satt inn egg, brukte vi bonuspoeng for å spare mest mulig penger. Typisk da. Det jeg er spent på er om hvor mye de vil dekke av reiseutgiftene. Har en stor mistanke om at de plutselig ikke vil dekke lenger enn Stvgr.-Haugesund-Stvgr. Fritt sykehusvalg har nok forsvunnet når det gjelder assistert befruktning, men vi skal nå prøve. Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62811-trygdekontoret/#findComment-275353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.