Gjest Pathos Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 På helsekosten. Det finnes flere preparater. 0 Siter
Gjest www.allyouneed.mypharmanex.com Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Hos meg! Med vit. dok. effekt og sikkerhet. Men du må få tak i meg først,for jeg kan ikke drive markedsføring her... Igor Meyer, Oslo. ;-) 0 Siter
Gjest Igor Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Hos meg! Med vit. dok. effekt og sikkerhet. Men du må få tak i meg først,for jeg kan ikke drive markedsføring her... Igor Meyer, Oslo. ;-) Sorry... Brudd mot reglene i signaturen i min forrige posting... Den lå lagret, og jeg var for kjapp. Skal ikke gjenta seg... 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 8. november 2002 Skrevet 8. november 2002 Neste år kan du lage det selv. Plukk perikumplanter og legg blomstene i en krukke, fyll opp med ren olivenolje. La den stå tett og i romtemperatur i noen uker helt til oljen er dyp rød. Da er den ferdig. Jeg har skapet fullt... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.