Gå til innhold

Anbefalte innlegg

...reiser vi til Danmark for inseminasjon!!! Man får lyst til å jodle av slikt! Endelig skjer det noe. Endelig skal jeg få muligheten til å bli gravid. I tankene har jeg allerede plassert stellebordet og funderer over åssen barnevogn jeg vil ha.... Jaja, nedturen kan bli stor, jeg er såååå klar over at dette kan gå nedenom og hjem, men det tar vi når den tid kommer!!

Er det mange andre her som reiser til Danmark snart? Ser ikke akkurat ut til at vi skal få noe flott vær, men de har sikkert butikker i Århus og regner jeg med!

Vi satser på en hurra-melding fra meg om drøye tre uker!

Spent hilsen fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62847-om-en-bitteliten-lang-uke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke lykke til lillin!!! Vi krysser fingrene for at dette skal gå bra! Og det blir mange fingre det ;)

Klem fra

Hei!

Jeg vet ikke om du fikk de mailene jeg sendte deg for ganske lenge siden, og lappen jeg la igjen på jobben din, men jeg vil bare si GRATULERER!!! Det blir nok litt av et liv med to småttinger på en gang! Jeg håper og håper at jeg får en om gangen, har tvillinger i familien + at jeg har vært praktikant for to, og det er litt av et kjør.... Men må man, så må man!!! Dere var iallefall kjempeheldige! Får håpe at vi har kjempeflaks, iallefall, jeg har sommerfugler i magen!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...