Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillelurven

Jeg ble heftet, av agurker:-) telefoner osv. Livet innhenter meg, har nesten fortrengt alle som skal oppover til oss. *PÆS*

Dessuten våket jeg i natt, for å finne deg *s*

Vi har 19 grader i dag,og sol.Aner ikke om det e rvarmt, må vaske gulv,klær,tørke kilovis med støv og handle. Hærregud. Kor træg æ e!

Alt hopes opp, og æ må ta på mæ supermann uniformen min:-)

Klæm tel dæ, trur æ tar mæ en kaffe og røyk og dola litt, som oppmuntring tel det som kommer......

Jeg ble heftet, av agurker:-) telefoner osv. Livet innhenter meg, har nesten fortrengt alle som skal oppover til oss. *PÆS*

Dessuten våket jeg i natt, for å finne deg *s*

Vi har 19 grader i dag,og sol.Aner ikke om det e rvarmt, må vaske gulv,klær,tørke kilovis med støv og handle. Hærregud. Kor træg æ e!

Alt hopes opp, og æ må ta på mæ supermann uniformen min:-)

Klæm tel dæ, trur æ tar mæ en kaffe og røyk og dola litt, som oppmuntring tel det som kommer......

Så lenge våket du ikke:o)Du var ikke her når jeg logga på nemlig*s*

Men vi tar det igjen en annen dag. Er forøvrig på msn nå.

Skal du få besøk? Noen spennende?

hehe nysgjerrig jeg ja:o)

Vi vurderer på å ta oss en tur til Valnesfjord i dag, besøke onkeln min som låner huset til foreldrene mine. Vi får se hva det blir til.

Ellers så doler jeg vel litt til, før jeg begynner på husarbeidet.

Lillelurven

Så lenge våket du ikke:o)Du var ikke her når jeg logga på nemlig*s*

Men vi tar det igjen en annen dag. Er forøvrig på msn nå.

Skal du få besøk? Noen spennende?

hehe nysgjerrig jeg ja:o)

Vi vurderer på å ta oss en tur til Valnesfjord i dag, besøke onkeln min som låner huset til foreldrene mine. Vi får se hva det blir til.

Ellers så doler jeg vel litt til, før jeg begynner på husarbeidet.

Mamma og eldstemann komme ri morgen, dvs. jeg drar med minsten, og vi kommer igjen fredag eller lørdag. Avhengig om jeg takler ei fylla til *s*

Så fra i morgen kveld, er det lite doling og msn på meg, fram til helga iallefall.

Så kommer svigersøster med hele familien oppi dett, de er 4, og når de drar, skal vi pakke i hui og hast, å dra i bryllup.

Så er det bare ei uke, og vips, så sitter jeg i oslo å nyter ei kald pils, ser på lettkledte menn osv osv :-) he,he

Mamma og eldstemann komme ri morgen, dvs. jeg drar med minsten, og vi kommer igjen fredag eller lørdag. Avhengig om jeg takler ei fylla til *s*

Så fra i morgen kveld, er det lite doling og msn på meg, fram til helga iallefall.

Så kommer svigersøster med hele familien oppi dett, de er 4, og når de drar, skal vi pakke i hui og hast, å dra i bryllup.

Så er det bare ei uke, og vips, så sitter jeg i oslo å nyter ei kald pils, ser på lettkledte menn osv osv :-) he,he

Misunner deg bare Osloturen jeg. Eller jo hadde vel vært litt moro med ett bryllup, men helst mitt eget *drømmer*.

Når skal vi to dra til Oslo på doltreff?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...