Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det kribler i hele meg! Masse sommerfugler i magen. Pga blødningene jeg hadde i starten, har jeg fått time til tidlig ultralyd. Jeg er jo bare 5 1/2 uke på vei, så jeg er spent på om de klarer å se noe i det hele tatt... Tenk visst det ikke er noe der? Jeg vet jo at det må være det, men det sitter en fyr med 2 horn i pannen på skulderen min og forteller meg masse jeg kunne vært foruten ;-)

Jeg sover dårlig for tiden. Har sinnsyke drømmer. Våkner helt utmattet og sliten! Og jeg regner med dårlig søvn i natt... Tenker jo bare på ultralyden i morgen!

Men jeg får gå å legge meg. Denge hodet i veggen kanskje-så jeg slokner. For jeg vil sove fort!!! Så det blir fort morgen, så jeg kommer meg fort til ultralyd :-) He-he Det er jo til å bli helt matt av!

Jeg håper det er noe å se. Selv om det bare er en liten dott. Det er vel for tidlig å se om det eventuellt er to "dotter"? Vel... tiden vil vise i morgen.

Bare noen tanker fra meg for å lette presset ;-)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63010-er-s%C3%A5-spent-p%C3%A5-morgendagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann Snuppa!

Jeg føler spenningen med deg!!

Jeg LOVER at jeg skal krysse fingrene for deg...(det har jo virket før,ikke sant?)

Vi må få høre hvordan det gåt i morgen da...ok?

Klem fra Hilde

Flott at du krysser :-)

Dine kryss gjør susen virker det ut som! He-he ;-)

Ja det var det jeg visste!! :))

Så nå skal det krysses som bare det....SELV om jeg reiser til London på torsdag...he he he

Klem fra Hilde

Jeg lurte på om jeg skulle spørre når du skulle reise, men jeg regnet med du kom til å slenge det ut! Og det gjorde du jo! *Fysj*

Ja,ja-bare du krysser riktig, så er det greit ;-) He-he

Stor klem :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...