Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Pus!!!!

Først gratulerer til deg først. Er det ikke herlig å komme på UL og få bekrefta at alt er bra"SSS"

Jo alt er bra med meg og,men jeg er sååååå kvalm. Har vært konstant kvalm i 2 dager nå og har så og si ligget på sofaen. I dag i allefall foreløpig er jeg bra.

Jeg var til ul både i uke 7+0 og 8+0. Alt er bare tilfredstillende. Nydelig ifølge legen.

På en uke hadde de vokst ca 6 mm. På siste UL var de 15.4 15.7 og 15.8 mm. Tenk deg 3.

Legen så ryggmargen.Måjo si at sjokket var stort de første dagene men nå har det mer gått opp for hos.

Far i huset er beskymra ang bil og greier. Så blir det 3

må vi ha større bil.

Jeg lurer også fælt på ang hva vi har krav på osv....

Har du noen peiling.

Tenker på kanskje litt sponsing av utstyr,permisjonsrettigheter osv.

Skal til legen neste torsdag på 1 kontroll. Er da 10*0.

Håper jeg blir henvist fort til sykehus. Regner med å gå til kontroll ofte og vil få forhåpentligvis ofte UL.

Ellers da. Hvordan går det med deg? Er du kvalm??

Har du vært på 1 kontroll?

Vil du bli godt fullt opp iom at du skal ha tvillinger?

Tenk deg Pus. Vi har 12 forsøk bak oss i sammen og 5 unger i vente.

Er det ikke utrolig"LER"

Det er så artig og fantastisk at jeg ikke kan få sagt det?""""SSSSSSSSS"

VI SNAKKES PUS. Jeg vil vente til 12 uker er passert før jeg beveger meg inn på grav,forumet.

Klem TK.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/63057-til-tk/#findComment-278286
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...