Gå til innhold

Lei pop up?


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fytti helvete, lei er bare fornavnet. Kan ikke begripe at DOL har gått med på det.Men når trangen til å tjene penger blir altoverskyggende, så gjør de hva som helst. Det kan da ikke være noen som leser dette. Faenskapen hopper opp i tide og utide. Jeg er ikke så veldig mye innom daglig, men fordelen er jo at jeg surfer enda mindre på DOL på grunn av dette. Gidder rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti helvete, lei er bare fornavnet. Kan ikke begripe at DOL har gått med på det.Men når trangen til å tjene penger blir altoverskyggende, så gjør de hva som helst. Det kan da ikke være noen som leser dette. Faenskapen hopper opp i tide og utide. Jeg er ikke så veldig mye innom daglig, men fordelen er jo at jeg surfer enda mindre på DOL på grunn av dette. Gidder rett og slett ikke.

Ja, det var et helvete, og de mister garantert kunder pga det her.

Men den her funker, i det minste funker den jævla bra her. Har ikke sett en popup siden jeg lasta den ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.er'e bare en 30-dagers??

Nei, det er en 15 dagers :)

Men jeg slapp å registrere meg, så jeg går ut fra at det vel bare er å installere den igjen om 15 dager, eventuelt finne en crack.

Men det var mange muligheter når jeg søkte etter popup-killere på Sol, så det finnes nok gratisvarianter også, som fungerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Anti-popup program skal jeg aldri ha mer. Installerte et slikt en gang, men etter hvert skar det programmet etter det andre seg.

Men det er jo fristende å slippe de ekle rutene som kommer enten jeg vil eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rusle

Anti-popup program skal jeg aldri ha mer. Installerte et slikt en gang, men etter hvert skar det programmet etter det andre seg.

Men det er jo fristende å slippe de ekle rutene som kommer enten jeg vil eller ei.

Pop upene her på DOL er greie nok. De forsvinner av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er en 15 dagers :)

Men jeg slapp å registrere meg, så jeg går ut fra at det vel bare er å installere den igjen om 15 dager, eventuelt finne en crack.

Men det var mange muligheter når jeg søkte etter popup-killere på Sol, så det finnes nok gratisvarianter også, som fungerer :)

Ok,..da "hører" vi sikkert fra deg om 15 dager når det ikke funker lenger...*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du god for den killeren der? Jeg blir snart gal av alt som popper opp her.

Jeg har jo bare brukt den i 30 min nå, men jeg har ikke sett en eneste popup etter det.

Det er en sånn gul lampe nederst på sjermen som lyser når den fjerner en popup, og den lyser rimelig radig her på dol.

Last den den, den funker glimmrende her hos meg!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo bare brukt den i 30 min nå, men jeg har ikke sett en eneste popup etter det.

Det er en sånn gul lampe nederst på sjermen som lyser når den fjerner en popup, og den lyser rimelig radig her på dol.

Last den den, den funker glimmrende her hos meg!

:)

Takk, kjære deg. Nå ble mitt liv verd å leve igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, kjære deg. Nå ble mitt liv verd å leve igjen :-)

Det er hyggelig å høre at jeg klarte å redde deg fra denne grusomme tilstanden du var i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er hyggelig å høre at jeg klarte å redde deg fra denne grusomme tilstanden du var i :)

Ja, jeg holdt på å fly på veggen her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg må mase litt med ZoneAlarm Pro: den kan stilles nøyaktig inn for hvert nettsted og stopper alt av pop-tull. Den nye versjonen er både brannvegg, virusfilter og popstopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må mase litt med ZoneAlarm Pro: den kan stilles nøyaktig inn for hvert nettsted og stopper alt av pop-tull. Den nye versjonen er både brannvegg, virusfilter og popstopper.

Hvor finner man den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg holdt på å fly på veggen her :-)

Jeg kjenner til tilstanden. Enkelte av disse popuppene her er ekstremt plagsomme.

Dol burde i det minste finne en annen popup-mulighet. En som ikke spretter opp midt i innleggene vi skriver.

Men den funka, ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...