Gå til innhold

Lei pop up?


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner til tilstanden. Enkelte av disse popuppene her er ekstremt plagsomme.

Dol burde i det minste finne en annen popup-mulighet. En som ikke spretter opp midt i innleggene vi skriver.

Men den funka, ikke sant? :)

Det var spesielt irriterende at de la seg rett over skrivefeltet mens man skrev innlegg.

Uhøflig, var det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Hvor finner man den?

Du kunne fått mitt lisensnummer men jeg vet ikke om det har noen konsekvens for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var spesielt irriterende at de la seg rett over skrivefeltet mens man skrev innlegg.

Uhøflig, var det :-)

Ja, det var direkte ufint gjort, og lite praktisk i forhold til at dette jo er et forum hvor det er ganske relevant at man skriver litt.

Menmen.. det ordnet seg nå, og så får vi vel bare installere programmet om igjen om 15 dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kunne fått mitt lisensnummer men jeg vet ikke om det har noen konsekvens for meg.

Takk, ulven, men jeg vil ikke lage trøbbel for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var direkte ufint gjort, og lite praktisk i forhold til at dette jo er et forum hvor det er ganske relevant at man skriver litt.

Menmen.. det ordnet seg nå, og så får vi vel bare installere programmet om igjen om 15 dager :)

Nesj. Still bare datoen tilbake på maskinen din - til f.eks 10. juli 2001 - da blir 15 dager fra i dag kjempelenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesj. Still bare datoen tilbake på maskinen din - til f.eks 10. juli 2001 - da blir 15 dager fra i dag kjempelenge :)

Det var jo kjempelurt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj. Still bare datoen tilbake på maskinen din - til f.eks 10. juli 2001 - da blir 15 dager fra i dag kjempelenge :)

Øhhh, blir ikke dato'n feil på f.eks mail han sender osv da da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh, blir ikke dato'n feil på f.eks mail han sender osv da da?

Aner ikke, men han får jo prioritere hvis så er tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhhh, blir ikke dato'n feil på f.eks mail han sender osv da da?

Jo, det vil den jo...

Jeg tror jeg heller intallerer igjen om 15 dager, eventuelt finner et annet programm som funker, og som er gratis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke, men han får jo prioritere hvis så er tilfelle :)

Vel, vi hører han sikkert om 15 dager da programmet ikke funker lenger..;-))

Er'e ikke sånn at div. program legger igjen no' greier i registry da, så det ikke funker å legge inn sånne "gratisgreier" på nytt og på nytt??...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det vil den jo...

Jeg tror jeg heller intallerer igjen om 15 dager, eventuelt finner et annet programm som funker, og som er gratis!

hehe...blir "snail-mail"...for sent levert ihht. dato'n..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, vi hører han sikkert om 15 dager da programmet ikke funker lenger..;-))

Er'e ikke sånn at div. program legger igjen no' greier i registry da, så det ikke funker å legge inn sånne "gratisgreier" på nytt og på nytt??...

Som sagt, jeg vet ikke hvordan dette generelt fungerer, men det høres jo logisk ut det du sier. Vi bruker iallefall et program for å koordinere trafikken mellom alle maskinene her hjemme. Serveren står tilbakestilt mange måneder fordi vi aldri klarer å knote oss til å registrere det produktet - det fungerer helt greit. Når det er sagt så brukes jo ikke den maskinen til annet enn å være server - ikke til mail eller andre programmer, kun brannmur og lignende.

Når det gjelder mine egne maskiner så har jeg kun stilt dato tilbake i korte perioder, for å unngå katastrofer pga forglemmelser :) Permanent finner jeg selvfølgelig andre løsninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Knoppen

Jo, det vil den jo...

Jeg tror jeg heller intallerer igjen om 15 dager, eventuelt finner et annet programm som funker, og som er gratis!

Det er så simpelt som å ta et søk på google på f.eks Zone Alarm Pro serial.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...