Gå til innhold

World Game


Gjest millionæren

Anbefalte innlegg

kom nå da! Jeg er der.

Må bærre kast gamle betalte rægninga først. Låvva sambo at æ sku gjør det. Veit du ka han sa da?`Du ska gjør så mye du men først ska du bærre skriv 100 innlægg på han derre doktorn.

hehe kan du skjønn koffer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bærre kast gamle betalte rægninga først. Låvva sambo at æ sku gjør det. Veit du ka han sa da?`Du ska gjør så mye du men først ska du bærre skriv 100 innlægg på han derre doktorn.

hehe kan du skjønn koffer?

næææææ, kan du forstå..... *he, he*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næææææ, kan du forstå..... *he, he*

Nei æ førstår de i alle fall ikke:o) Nu e æ næstn i mål, ska bærre sætt inn nåkka papira så kommer æ*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei æ førstår de i alle fall ikke:o) Nu e æ næstn i mål, ska bærre sætt inn nåkka papira så kommer æ*s*

men duuuuu....... jeg stikker jeg..... en liten frøken som vil ha oppmerksomhet... treffes kanskje innpå der imorgenkveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men duuuuu....... jeg stikker jeg..... en liten frøken som vil ha oppmerksomhet... treffes kanskje innpå der imorgenkveld...

Greit:) Må vel sett dær aleina i kveld også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Hvorfor jeg vurderer det? Hmm vet ikke, hvorfor vurderer en å spille på lotto? Jeg vet ikke ennå om jeg gidder gjøre det, har ikke satt meg nok inn i det. Men etter hva som er blitt sagt dreier det seg ikke om ett pyramidespill. Vi får se hva jeg bestemmer meg for. Men uansett ville jeg ikke ha tenkt på det om jeg ikke viste at gambling er gambling uansett hva en gambler med*s*

De som er med i disse nettverksgreiene vil aldri innrømme at det er et pyramidespill.

Men inntektene dine avhenger likevel alltid av hvor mange personer du har under deg i "treet"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...