Gå til innhold

World Game


Gjest millionæren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er som andre her sier. Når dette har blitt så kjent som det nå har blitt, så er det for sent.

Etter hva jeg har forstått er det bare kjent her i Nordland. Svært få som er vervet utenfor Nordland. Derfor driver de som allerede er vervet og forsøker å værve nye og anbefaler å verve ut av Salten området, helst ut av landet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke med, men er forsøkt blitt vervet. Er fortsatt i tenkeboksen. Men de som forsøker verve meg forteller om slekt som har tjent 20 000 på 5 uker og noen som tar inn 2000 i uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har forstått er det bare kjent her i Nordland. Svært få som er vervet utenfor Nordland. Derfor driver de som allerede er vervet og forsøker å værve nye og anbefaler å verve ut av Salten området, helst ut av landet.

Det sier dem alltid. Jeg har da hørt om det her nede rett utenfor Oslo, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke med, men er forsøkt blitt vervet. Er fortsatt i tenkeboksen. Men de som forsøker verve meg forteller om slekt som har tjent 20 000 på 5 uker og noen som tar inn 2000 i uka.

Selvfølgelig lokker man med store gevinster - hvordan skulle man ellers klare å verve nye medlemmer?

Jeg fatter ikke at du engang vurderer det - har du ikke lært av alt du leser og hører? Pyramide er pyramide. Du investerer, du blir lovet gevinster, men sitter slukøret tilbake uten store inntekter. De som sier det motsatte vil skje, forsøker å verve deg.

Så enkelt, så greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter hva jeg har forstått er det bare kjent her i Nordland. Svært få som er vervet utenfor Nordland. Derfor driver de som allerede er vervet og forsøker å værve nye og anbefaler å verve ut av Salten området, helst ut av landet.

Vi fikk høre om det på Østlandet og fikk da vite at det omtrent bare var kjent der..... og det er bare noen uker siden.... he, he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier dem alltid. Jeg har da hørt om det her nede rett utenfor Oslo, også.

Jeg aner som sagt ikke, siden jeg ikke er med i de greiene, ennå.

Men har man ikke råd til å tape de 1500 kronene som er startkapitalen, så burde man heller ikke delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke med, men er forsøkt blitt vervet. Er fortsatt i tenkeboksen. Men de som forsøker verve meg forteller om slekt som har tjent 20 000 på 5 uker og noen som tar inn 2000 i uka.

Jeg synes du skal gjøre det. Slike tilbud har en tendens til å være skikkelig seriøse. De fleste tjener minst 3 lapper i uka, og da bare på en times jobbing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig lokker man med store gevinster - hvordan skulle man ellers klare å verve nye medlemmer?

Jeg fatter ikke at du engang vurderer det - har du ikke lært av alt du leser og hører? Pyramide er pyramide. Du investerer, du blir lovet gevinster, men sitter slukøret tilbake uten store inntekter. De som sier det motsatte vil skje, forsøker å verve deg.

Så enkelt, så greit.

Hvorfor jeg vurderer det? Hmm vet ikke, hvorfor vurderer en å spille på lotto? Jeg vet ikke ennå om jeg gidder gjøre det, har ikke satt meg nok inn i det. Men etter hva som er blitt sagt dreier det seg ikke om ett pyramidespill. Vi får se hva jeg bestemmer meg for. Men uansett ville jeg ikke ha tenkt på det om jeg ikke viste at gambling er gambling uansett hva en gambler med*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk høre om det på Østlandet og fikk da vite at det omtrent bare var kjent der..... og det er bare noen uker siden.... he, he...

hehe, så jeg er blitt lurt igjen:o) Nei må vel være ærlig å si at jeg ikke trodde så veldig på akkurat den argumentasjonen. Men, men....vi får se hva jeg bestemmer meg for. Vet ikke om jeg gidder p.g.a dette vervestyret da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor jeg vurderer det? Hmm vet ikke, hvorfor vurderer en å spille på lotto? Jeg vet ikke ennå om jeg gidder gjøre det, har ikke satt meg nok inn i det. Men etter hva som er blitt sagt dreier det seg ikke om ett pyramidespill. Vi får se hva jeg bestemmer meg for. Men uansett ville jeg ikke ha tenkt på det om jeg ikke viste at gambling er gambling uansett hva en gambler med*s*

Sant nok - hvis du innfinner deg med at sjansen for å tjene penger på det er like store som å vinne i lotto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, så jeg er blitt lurt igjen:o) Nei må vel være ærlig å si at jeg ikke trodde så veldig på akkurat den argumentasjonen. Men, men....vi får se hva jeg bestemmer meg for. Vet ikke om jeg gidder p.g.a dette vervestyret da.

det var derfor vi droppet det....

Forresten, skal du tegne ikveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sant nok - hvis du innfinner deg med at sjansen for å tjene penger på det er like store som å vinne i lotto.

Det er sant. Jeg vet ikke noe om prosentsjansene for å tjene penger på dette. Men kanskje det er lurer å tippe lotto for 1500 kroner*s*

Ønsker meg ny brukt campingvogn skjønner du*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var derfor vi droppet det....

Forresten, skal du tegne ikveld?

Ja sansynligvis:o) Var der i går kveld, men ingen som ville tegne:(

Først skal jeg i alle fall få kveldsmat i ungene og ta meg en dusj. Så det blir vel neppe før 11 regner jeg med*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Jeg vet ikke noe om prosentsjansene for å tjene penger på dette. Men kanskje det er lurer å tippe lotto for 1500 kroner*s*

Ønsker meg ny brukt campingvogn skjønner du*s*

Det ville iallefall jeg gjort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sansynligvis:o) Var der i går kveld, men ingen som ville tegne:(

Først skal jeg i alle fall få kveldsmat i ungene og ta meg en dusj. Så det blir vel neppe før 11 regner jeg med*s*

skal se etter deg da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har forstått er det bare kjent her i Nordland. Svært få som er vervet utenfor Nordland. Derfor driver de som allerede er vervet og forsøker å værve nye og anbefaler å verve ut av Salten området, helst ut av landet.

Det er noen som prøver å dra med meg inn i dette også. (jeg har sagt nei hundre ganger, men de maser fortsatt. *rister på hue*)

Noen har fortalt meg at dette spillet har holdt på i et års tid nå....her på Østlandet altså. Om det er sant veit jeg ikke sikkert da men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...