Gå til innhold

Gi meg noen tips da!


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jammen jeg vet ikke hva som er godt! Har bare smakt tandoori chicken, nanbrød og papadum. Og det er lenge sida, i England på 80-tallet en gang.

Hva spiser du selv på indisk restaurant?

Jeg?? Vi har ikke sån't her vi...*s* (tru' je')

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg?? Vi har ikke sån't her vi...*s* (tru' je')

Vi har én her, men sånne sjapper pleier ikke overleve all verdens lenge her i by'n. Må ihvertfall få et måltid med meg mens jeg kan, he he.

Om du ikke har noen tilgjengelig der oppe i lia, så wroommmer vel du ned til hovedstaden på et par strakser? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Kylling eller lam med tikka masala

Det er notert. Har forresten et glass med Tikka masala i skapet, aldri psyka meg opp til å lage noe av det. Hmm, sikkert utgått på dato nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Kylling eller lam med tikka masala

Fant nettsida til sjappa, jeg. Er det denne du mener?

Lam Tikka 139,-

yoghurtmarinert lammekjøtt, stekt på spyd m/paprika, løk, champingnon og tomat

Har den med kylling også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Duh ... nå begynner du å få dårlig tid. Er du ferdig med påkledninga og sminken?

Jeg har vært påkledd fra ca kl 9.30 i dag. Er bare å trø oppi joggeskoa på vei ut.:-)

Sminke? Mener du deo'n?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært påkledd fra ca kl 9.30 i dag. Er bare å trø oppi joggeskoa på vei ut.:-)

Sminke? Mener du deo'n?

Eh ... glem det.

God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er notert. Har forresten et glass med Tikka masala i skapet, aldri psyka meg opp til å lage noe av det. Hmm, sikkert utgått på dato nå...

De glassene fra Uncle Ben med Tikka Masala er veldig gode. Jeg pleier å steke kyllingfilet med de grønnsakene jeg har og heller glasset over. Pleier å servere ris ved siden av.

Ellers så er jeg ikke så glad i glassauser.

Men det kan jo ikke sammenlignes med kylling/lam med tikka masala på indisk restaurant da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant nettsida til sjappa, jeg. Er det denne du mener?

Lam Tikka 139,-

yoghurtmarinert lammekjøtt, stekt på spyd m/paprika, løk, champingnon og tomat

Har den med kylling også.

Det hørtes veldig godt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har én her, men sånne sjapper pleier ikke overleve all verdens lenge her i by'n. Må ihvertfall få et måltid med meg mens jeg kan, he he.

Om du ikke har noen tilgjengelig der oppe i lia, så wroommmer vel du ned til hovedstaden på et par strakser? ;-)

Mja, vet ikke om jeg gidder wrooome ned til hovedstaden bare for mat'n da...*s*

Wrooomer forresten på tur i morra tenker jeg...bluesfestival i (fucking) Åmål..om været ikke blir heeelt tullete da...:-\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spist på pakistansk resturant noen ganger, og det er i og for seg trivsel, så bare be om ettellerannet som ikke høres så veldig norsk ut.

Da har du vel sånn ca 100 % av rettene å velge i mellom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Mja, vet ikke om jeg gidder wrooome ned til hovedstaden bare for mat'n da...*s*

Wrooomer forresten på tur i morra tenker jeg...bluesfestival i (fucking) Åmål..om været ikke blir heeelt tullete da...:-\

Ha en (fucking) god tur til Åmål da!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg har spist på pakistansk resturant noen ganger, og det er i og for seg trivsel, så bare be om ettellerannet som ikke høres så veldig norsk ut.

Da har du vel sånn ca 100 % av rettene å velge i mellom! :)

Jeg vingla litt mellom den tikkaen og lam Vindaloo. Kom på at jeg hadde spist det siste en gang i England, og at det var vanvittig godt. Så det ble lam Vindaloo. Med nan.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...