Gå til innhold

Gi meg noen tips da!


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Ha en (fucking) god tur til Åmål da!

:-)

Takk, det spørs om det blir noen....førdømt møkkavær.. En eller annen har blitza her i hele natt, og satt på en helvetes vannkran..:-(

Men det er visst bedre lenger sørover sier'em....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Takk, det spørs om det blir noen....førdømt møkkavær.. En eller annen har blitza her i hele natt, og satt på en helvetes vannkran..:-(

Men det er visst bedre lenger sørover sier'em....?

Her er det bra, men hva hjelper det når man ikke kan skilte med bluesfestival.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det bra, men hva hjelper det når man ikke kan skilte med bluesfestival.

Hehe, det var det da.:-)

Dæsken, jeg stresser og pakker og sjekker om jeg har fått svar på Åpent, men nope..

*pakker videre*..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Hehe, det var det da.:-)

Dæsken, jeg stresser og pakker og sjekker om jeg har fått svar på Åpent, men nope..

*pakker videre*..:-)

Jeg sjekka Sol-været i Akershus, ser bra ut der ihvertfall. Veksler mellom overskya og sol, og ingen tegn til regn.

Du får sikkert snart svar på åpent, drøyer det så får du purre og kjøre capslock. Pleier å funke det. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjekka Sol-været i Akershus, ser bra ut der ihvertfall. Veksler mellom overskya og sol, og ingen tegn til regn.

Du får sikkert snart svar på åpent, drøyer det så får du purre og kjøre capslock. Pleier å funke det. ;-)

*lol*...har vært i tlf.kontakt med brutter'n o Oslo...ser bedre ut det allerede.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

*lol*...har vært i tlf.kontakt med brutter'n o Oslo...ser bedre ut det allerede.:-)

Da får du ha en riktig så god WRRROOOMMMMMMe-tur nedover..hmm..bortover?..hvor i helvete ligger det fuckings stedet dah????

Ja altså, god tur! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får du ha en riktig så god WRRROOOMMMMMMe-tur nedover..hmm..bortover?..hvor i helvete ligger det fuckings stedet dah????

Ja altså, god tur! :-)

...sørover fra karlstad, mot Vänern...eller hva den innsjøen heter...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...