Gå til innhold

Høre dåkker på DDE?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Jeg må innrømme at det gjør jeg. Jeg har vel 5 eller 6 cdplater med dem. Liker sangene og tekstene deres. Det samme gjør ungene*s* Hmm ikke akkurat alle tekstene som passer seg til ett barns ører men.

Sangene jeg liker best er : Ny koka kaffe, du e nydlig, rompa mi, vinsjan på kaia og E6.

Hmm tru om de e bærre æ som e så bortreist i musikksmaken min? Lillebroren min får hætta:o)Sambo godtar de fordi jeg trua med å kjøpe Vikingarna og Ole ivars i stedet*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    17

  • Lionn

    8

  • naiv

    4

  • Lillelurven

    3

Mest aktive i denne tråden

Lillelurven

Kjære venn!!

Æ unnlate å kommentar dettan. Når du kommer tel mæ, ska æ blås håret dett bakover:-)

Og tøm i dæ Cognac tel du ser mannen med, ehm...iallefall, du ska døpes !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære venn!!

Æ unnlate å kommentar dettan. Når du kommer tel mæ, ska æ blås håret dett bakover:-)

Og tøm i dæ Cognac tel du ser mannen med, ehm...iallefall, du ska døpes !!!

Så du sei æ har elendig musikksmak? Hmm har da anna musikk også:o) Men før å være heilt ærlig med dæ så like æ bæst gammel musikk:o)

Før øvrig like æ bæst musikk som spælles på danselokalan på bøgda. Det e ett must at de e liveband som spælle*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke om jeg slipper. Jeg synes det er forferdelig musikk, men samtidig er det jo greit med forskjellig musikksmak.

Men når det er sagt, så må jeg innrømme at jeg har vært og hørt på Sputnik en gang, på en messe i Nord-Norge. Det var ikke planlagt, men svært fascinerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Så du sei æ har elendig musikksmak? Hmm har da anna musikk også:o) Men før å være heilt ærlig med dæ så like æ bæst gammel musikk:o)

Før øvrig like æ bæst musikk som spælles på danselokalan på bøgda. Det e ett must at de e liveband som spælle*s*

:-)

Det hadde blitt kjedelig om vi skulle vært enige i alt da*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke om jeg slipper. Jeg synes det er forferdelig musikk, men samtidig er det jo greit med forskjellig musikksmak.

Men når det er sagt, så må jeg innrømme at jeg har vært og hørt på Sputnik en gang, på en messe i Nord-Norge. Det var ikke planlagt, men svært fascinerende.

Sammenligner du DDE med Sputnik? usj da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-)

Det hadde blitt kjedelig om vi skulle vært enige i alt da*s*

Ja heilt sant*s* Men kanskje like æ musikken din også. Kem veit. Æ e vel egentlig ganske så åpen, bærre det ikke e hardrock og tekno da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammenligner du DDE med Sputnik? usj da.

For min del går det ut på det samme. Men da skjønner du ihvertfall hvor dårlig jeg synes DDE er *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Ja heilt sant*s* Men kanskje like æ musikken din også. Kem veit. Æ e vel egentlig ganske så åpen, bærre det ikke e hardrock og tekno da.

Æ e nu mæst glad i Orgelmusikk *flira*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vesst, æ like dæm vældi gått.

De e musikken æ like bæst. Tekstan kain vårrå forsjelli, da

Men "Vinsjan på kaia" og E6 e vældi bra, synes æ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Ikke i helvete! Skjønner veldig godt at broren din får hetta. Jeg får også totalt klaus av DDE, Ole Ivars og lignende greier.

Godt at smaken er som baken. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DDE er så grusomt at etter at jeg har hørt en låt av dem, dersom jeg ikke rekker å skru av radioen i tide, så blir jeg impotent i 5-7 dager.

Jeg blir sannsynligvis impotent resten av kvelden bare fordi jeg leste det innlegget her. Jaja, ingen som får no`av meg likevel, så det er vel samma faen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gir meg ingenting å høre på DDE, og jeg synes musikken er forferdelig.

MEN.... jeg forvillet meg (ufrivillig) på en studentfest der DDE holdt konsert. Det var et VANVITTIG liv..... fy faen for en stemning de skapte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jadda, jeg liker DDE, selv om jeg ikke har noen av cd-ene deres.

Hørte en reklamesnutt på P4 for samleplata deres, og snuppa på 13 nynna med:

Åh, åh, åh, der går Litago...

Ikke alltid så grei den trøndersken, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke frivillig, i alle fall...;-P. Jeg må innrømme at DDE er på samme liste som Ole Ivars og Sputnik, altså musikk som gir meg gnagsår i ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del går det ut på det samme. Men da skjønner du ihvertfall hvor dårlig jeg synes DDE er *s*

Ja skjønner det:o) Å det er helt greit det*s*

Men se nedover tråden min hvor lang han ble*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...