Gå til innhold

Høre dåkker på DDE?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Har du ikke så mye som en grilldress?

Næi desverre:( Den gikk i søppla i går. Men æ veit ikke om de kan kalles grilldress da. Men de va en adidas joggedress i blankt stoff, blå og fin va han. Buksa har æ brukt så mye at de va høll tværs igjennom stoffet:(

De va derfør sambo fant ut at æ trængte nye klær i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Solsikke

    17

  • Lionn

    8

  • naiv

    4

  • Lillelurven

    3

Mest aktive i denne tråden

Næi desverre:( Den gikk i søppla i går. Men æ veit ikke om de kan kalles grilldress da. Men de va en adidas joggedress i blankt stoff, blå og fin va han. Buksa har æ brukt så mye at de va høll tværs igjennom stoffet:(

De va derfør sambo fant ut at æ trængte nye klær i dag.

Definitivt en grilldress.

Så i dag har du vært på by`n og shoppet ny grilldress?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Definitivt en grilldress.

Så i dag har du vært på by`n og shoppet ny grilldress?

Nei ingen ny grilldress. To sorte bukser og en sort og hvit topp. Ganske pene klær til meg å være*s*

Grilldresse ble kjøpt i sportsforetningen som joggeklær*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe gnagsår i ørene sier du? Hva med hardrock og tekno da? Det gir meg skikkelig gnagsår i øran.

Techno er vel litt for moderne for meg, men jeg foretrekker det faktisk framfor boyband og diverse syngedamer som ungdommen av i dag liker. Hardrock, derimot, kan jeg godt høre på, hvis det er av en type jeg forstår meg på. Black Metal blir litt for ubegripelig, men Metallica og lignende synes jeg er helt ok.

Jeg tror at jeg i grunnen har en ganske allsidig musikksmak, men gammeldans og danseband klarer jeg ikke å fordøye. DDE hører vel kanskje ikke helt til i den gruppen, men likevel.... Tekstene gjør i alle fall ikke saken noe bedre. Heldigvis forstår jeg kun omtrent hvert fjerde ord, men det holder lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...