Gå til innhold

Referanser når man skal leie leilighet..?


Gjest Pricilla

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla

Må man ha referanse fra forrige utleier, eller kan man ha referanse fra f.eks. jobben?

Er grønn på området...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil da tro det er fra noen du har bodd hos. Men en referanse fra jobben om at du er pålitelig osv. er sikkert bedre enn ingenting. Du kan jo få de til å garantere for leia feks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du kan ha fra en jobb og. jeg var på visning igår, og der spurte de etter evt noen jeg ha leid hos eller en arbeidsgiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er om du har flere referanser, men det behøver ikke bare være fra tidligere leieforhold.

En referanse fra arbeidsgiver som forteller at du har fast jobb og inntekt vil alltid være "betryggende" for utleier.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...