Gå til innhold

Pysete homser


Altman

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Pricilla

Du hadde sikker tikke blitt fornøyd hadde du blitt behndla som en "hore".. Akkurat som om homofile har lettere for å ha sex med sjåføren for å få gratis tur en hetro.

Hadde også følt meg krenket hadde taxisjåføren spurt om sexlivet mitt og bedt om sex i stedet for penger. Alle har da rett til å ferdes i det offentlige uten å bli mobbet eller krenket på noen måte - homo eller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde sikker tikke blitt fornøyd hadde du blitt behndla som en "hore".. Akkurat som om homofile har lettere for å ha sex med sjåføren for å få gratis tur en hetro.

Hadde også følt meg krenket hadde taxisjåføren spurt om sexlivet mitt og bedt om sex i stedet for penger. Alle har da rett til å ferdes i det offentlige uten å bli mobbet eller krenket på noen måte - homo eller ikke!

Jeg hadde forulempet denne taxisjåføren på det groveste dersom han hadde prøvd seg på noe. Det er noe folk bør lære seg - altså å angripe istedenfor å la seg bli angrepet. Om man er homse eller ikke, spiller ikke noen rolle. Jeg måtte ha en overskrift som tiltrekker lesere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forulempet denne taxisjåføren på det groveste dersom han hadde prøvd seg på noe. Det er noe folk bør lære seg - altså å angripe istedenfor å la seg bli angrepet. Om man er homse eller ikke, spiller ikke noen rolle. Jeg måtte ha en overskrift som tiltrekker lesere :)

Selvforsvarskurs for pysete homser?

Få vær med da!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvforsvarskurs for pysete homser?

Få vær med da!!!!!!

Nei, nei, nei, Avil. Angrepskurs.... ANGREP!

Forsvar blir for passivt mot slike folk

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei, nei, Avil. Angrepskurs.... ANGREP!

Forsvar blir for passivt mot slike folk

:)

Jammen, syns du jeg skal gå rundt og dælje løs på Svarstad Haugland, FØR hun har slått på meg?

*leker med tanken*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, syns du jeg skal gå rundt og dælje løs på Svarstad Haugland, FØR hun har slått på meg?

*leker med tanken*

For eksempel, ja :)

Vold er en utrolig undervurdert debatteknikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For eksempel, ja :)

Vold er en utrolig undervurdert debatteknikk :)

*Bretter opp armene og lurer på hvilken retning jeg skal gå for å komme til Oslo*

(ikke enkelt å være en "identitetsforvirret bifil" som KrF mener vi er!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen, syns du jeg skal gå rundt og dælje løs på Svarstad Haugland, FØR hun har slått på meg?

*leker med tanken*

ja!!!!!

dama er jo klin gæern, puss hvitfrakkgutta på henne!

*seriøs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja!!!!!

dama er jo klin gæern, puss hvitfrakkgutta på henne!

*seriøs*

1. Sinnsyk

2. Til fare for seg selv og andre

Jooooo, hun kan vel kanskje legges inn på paragraf???

*blar i Norges Lover*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Bretter opp armene og lurer på hvilken retning jeg skal gå for å komme til Oslo*

(ikke enkelt å være en "identitetsforvirret bifil" som KrF mener vi er!)

du er også det, ja? hehe...identitetsforvirra my ass...

bifilitet må jo være nestekjærlighet i eit nøtteskall, da! ;D det har vel ikkje hu valgjerdkjerringa tenkt på...*gliz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du er også det, ja? hehe...identitetsforvirra my ass...

bifilitet må jo være nestekjærlighet i eit nøtteskall, da! ;D det har vel ikkje hu valgjerdkjerringa tenkt på...*gliz*

Jesus var bifil.

Gud består av en tre-enighet.

Fatter ikke hva kirka driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Sinnsyk

2. Til fare for seg selv og andre

Jooooo, hun kan vel kanskje legges inn på paragraf???

*blar i Norges Lover*

finner du noko? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

1. Sinnsyk

2. Til fare for seg selv og andre

Jooooo, hun kan vel kanskje legges inn på paragraf???

*blar i Norges Lover*

De gamle gode §5 kombinert med §13.1 er svært anvendelige.

Husker ikke det nye paragrafsystemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jesus var bifil.

Gud består av en tre-enighet.

Fatter ikke hva kirka driver med.

eg slutta å bry meg med kirka da eg fikk jentekjæreste for 5 år sia. forholdet tok slutt for 2 år sia, og no har eg guttekjæreste, men eg har ikkje begynt å bry meg med kirka igjen sia.

men - som sånn derre kunstner så synes eg det er krise å ha valgjerdgærningen som minister. eg fortrenger det stort sett, men iblant kjem eg på det, og får fnatt.

*huff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig av Oslo Taxi å reagere. Hørt på makan til imbesile og uprofesjonelle duster...

Trakassering av homser... har verden stått stille de siste tiåra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gamle gode §5 kombinert med §13.1 er svært anvendelige.

Husker ikke det nye paragrafsystemet.

*S*

synes eit åpent brev til rette vedkommende med begjæring om tvangsinnleggelse hadde vært noko :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

*S*

synes eit åpent brev til rette vedkommende med begjæring om tvangsinnleggelse hadde vært noko :)

Da er jo dette nesten i boks. Nå gjelder det bare å hoste opp en tutor, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...