Gå til innhold

Pysete homser


Altman

Anbefalte innlegg

Helt riktig av Oslo Taxi å reagere. Hørt på makan til imbesile og uprofesjonelle duster...

Trakassering av homser... har verden stått stille de siste tiåra?

Konsentrer deg heller om de viktige innleggene. Et eksempel på et viktig innlegg er det med tittel "favn" på åpent forum, signert av en Altman

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på hva overskriften ville blitt dersom det var en neger som hadde mobbet den stakkars homofile.

"Trakasseres av megre".

Det hadde blitt en overkrift Sør hadde fått mye arbeid med den nærmeste uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konsentrer deg heller om de viktige innleggene. Et eksempel på et viktig innlegg er det med tittel "favn" på åpent forum, signert av en Altman

:)

Jeg iler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde sikker tikke blitt fornøyd hadde du blitt behndla som en "hore".. Akkurat som om homofile har lettere for å ha sex med sjåføren for å få gratis tur en hetro.

Hadde også følt meg krenket hadde taxisjåføren spurt om sexlivet mitt og bedt om sex i stedet for penger. Alle har da rett til å ferdes i det offentlige uten å bli mobbet eller krenket på noen måte - homo eller ikke!

Jeg hadde blitt det.

Det hadde aldri vært meg i mot om den kvinnelige sjåføreren spurte om jeg ville betalt i natura.

Om hun ikke så helvete ut skulle hun faen skjære meg fått pikk til langt ut på lyse dagen. Alt for å spare penger!

Så jeg fatter ikke hva homsen klager over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva overskriften ville blitt dersom det var en neger som hadde mobbet den stakkars homofile.

"Trakasseres av megre".

Det hadde blitt en overkrift Sør hadde fått mye arbeid med den nærmeste uken!

hm...for ikkje å snakke om alle oss som streker under skrivefeil i avisa med rød penn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm...for ikkje å snakke om alle oss som streker under skrivefeil i avisa med rød penn ;)

Foreksempel, men dere fortjener å mobbes litt, så det er til pass for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt det.

Det hadde aldri vært meg i mot om den kvinnelige sjåføreren spurte om jeg ville betalt i natura.

Om hun ikke så helvete ut skulle hun faen skjære meg fått pikk til langt ut på lyse dagen. Alt for å spare penger!

Så jeg fatter ikke hva homsen klager over.

Men helst av alt ville du vel ha en veltrent sau i bukser som ga den eplerumpe.

Eller drar jeg den for langt nå?

*glise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"dere"? kven dere??

Jeg er litt usikker på hva jeg driver å svarer på nå. Det er trossalt tidlig på morran.

Men med "dere" så kom jeg fram til, etter å ha lest innlegget jeg skrev til deg en gang til, at jeg mente dere som stryker under i avisa med rød penn.

Den andre muligheten er at jeg mente dere som er riv ruskende gale :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helst av alt ville du vel ha en veltrent sau i bukser som ga den eplerumpe.

Eller drar jeg den for langt nå?

*glise*

Hehe, du sier vel noe der, men jeg tror jeg foretrekker en ung, velproporsjonert dame i eplebukser, framfor en sau. Men det går selvsagt også mye på at det er et helvete å få bukse på sauen. Prøvde det engang, og det var ikke akkurat noen dans på roser!

Nei, det skal litt til for å dra den for langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hva overskriften ville blitt dersom det var en neger som hadde mobbet den stakkars homofile.

"Trakasseres av megre".

Det hadde blitt en overkrift Sør hadde fått mye arbeid med den nærmeste uken!

Det ultimate helvete ville vært om denne hendelsen hadde foregått i USA og sjåføren hadde vært en svart kommunisthomo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt korrekt; pysete folk med mindreverdighetskomplekser tar seg selv mer høytidlig enn andre. Slikt blir man hårsår av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt korrekt; pysete folk med mindreverdighetskomplekser tar seg selv mer høytidlig enn andre. Slikt blir man hårsår av.

Det mest irriterende er at de gjør dette til en nasjonal homsesak gjennom landsdekkende aviser.

Tenk hvis alle oss andre skulle springe til avisene hver gang vi traff på en fordomsfull, overvektig drosjesjåfør fra Vestli.

Det er intet mindre enn patetisk, og ved slike handlinger underbygger de eventuelle fordommer folk måtte ha mot homser.... for eksempel at de er noen kjerringer som blir lett såret og som gråter mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du sier vel noe der, men jeg tror jeg foretrekker en ung, velproporsjonert dame i eplebukser, framfor en sau. Men det går selvsagt også mye på at det er et helvete å få bukse på sauen. Prøvde det engang, og det var ikke akkurat noen dans på roser!

Nei, det skal litt til for å dra den for langt :)

Skjønner akkurat hva du mener :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...