Gå til innhold

har barn men har egentlig alle odds i mot meg å bli gravid

Anbefalte innlegg

Gjest annonyma

ville bare s at naturen er nå lunefull..

vi trengte 4 år på og bli gravd med førstemann skulle beg utredning,men klarte det rett før vi skulle ha time på sykehuset måtte bare ha en mens rett før,men den kom aldri..

i ettertd har jeg fått 3 barn til ca 2 år mellomrom-men her er det rare de har funnet utat jeg har pco,hjerteformet livmor(skjillevegg i livmoren)bakoverbøyd livmor så alt dette gjør at jeg skulle sltt litt for og bl gravid,men det har gått greit, har mistet 3 ganger 2 sene uke 16 og 18 og en tidilg uke 11.egentlg har jeg en livmor som utgjør en risiko for og miste, men det er av andre grunner jeg har mistet,det er så rart..kor flaks kan jeg egentlig ha.

er nå gravid igjen og er nervøs for ting kan gå galt(dette var kke planlagt)

ville bare skrive min historie og fortelle at alt ikke altid er håpløst der er håp for alle..

håper ingen her inne føler seg støtt (kommer her og forteller kor lett det er liksom)

det var ikke det som var menin

gen

vet bare hvordan det føltes i de 4 åra vi prøvet og folk maste..

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...