Gjest Aina E Skrevet 10. oktober 2000 Skrevet 10. oktober 2000 Hvorfor får jeg ikke lenger e-mail når noen svarer på innleggene mine? 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 11. oktober 2000 Skrevet 11. oktober 2000 Har du endret mailadresse i brukerregistreringen hos oss? Jeg får nemlig feilmelding hver gang noen har bedt om svar på mail, og det er noe feil med adressen deres fordi de har endret mailadressen i registreringen for ikke å motta noe fra Doktor Online. Dette er det lett å glemme om man plutselig ønsker varsel på mail om innlegg. Noen ganger kan det også være vanskelig å få sendt mail til f.eks. en hotmailkonto og slike kommer også i retur til meg. Dessverre er det ikke alltid at jeg har kapasitet til å varsle brukeren om dette. 0 Siter
Gjest webmaster Skrevet 11. oktober 2000 Skrevet 11. oktober 2000 Det kan også skje hvis du har opprettet en mailkonto nærmest bare for å motta passordet. Hos f.eks. hotmail blir en konto stengt eller slettet etter at den ikke har vært i bruk en viss tid. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 11. oktober 2000 Skrevet 11. oktober 2000 Det kan også skje hvis du har opprettet en mailkonto nærmest bare for å motta passordet. Hos f.eks. hotmail blir en konto stengt eller slettet etter at den ikke har vært i bruk en viss tid. Det funker visst nå... Jeg har "online" konto, men jeg har mistanker om at de har hatt litt trøbbel i noen dager nå. Sikkert derfor, men takk allikevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.