Gå til innhold

E-mail ved svar


Gjest Aina E

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest webmaster

Har du endret mailadresse i brukerregistreringen hos oss? Jeg får nemlig feilmelding hver gang noen har bedt om svar på mail, og det er noe feil med adressen deres fordi de har endret mailadressen i registreringen for ikke å motta noe fra Doktor Online. Dette er det lett å glemme om man plutselig ønsker varsel på mail om innlegg.

Noen ganger kan det også være vanskelig å få sendt mail til f.eks. en hotmailkonto og slike kommer også i retur til meg. Dessverre er det ikke alltid at jeg har kapasitet til å varsle brukeren om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest webmaster

Det kan også skje hvis du har opprettet en mailkonto nærmest bare for å motta passordet. Hos f.eks. hotmail blir en konto stengt eller slettet etter at den ikke har vært i bruk en viss tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan også skje hvis du har opprettet en mailkonto nærmest bare for å motta passordet. Hos f.eks. hotmail blir en konto stengt eller slettet etter at den ikke har vært i bruk en viss tid.

Det funker visst nå...

Jeg har "online" konto, men jeg har mistanker om at de har hatt litt trøbbel i noen dager nå.

Sikkert derfor, men takk allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...